niedziela, 31 marca 2013

Rozdział 37 xd

ROZDZIAŁ 37 xd

Carlos:

Obudziłem się pierwszy. Nina jeszcze spała. Poszedłem do swojego pokoju, przebrałem się i zeszłem na dół. Wszyscy jedli śniadanie.
-I?- spytał w końcu James
-O co ci chodzi?
-Dokończysz swoją wczorajszą przemowę i powiesz co z Niną?- spytał Logan
-No.. Alexa nie przyjęła zaręczyn i ze mną zerwała.... a Nina jeszcze śpi
-A co się stało WCZORAJ?- dopytywała się Claudia
-No ona wybiegła a ja za nią i wytłumaczyłem jej wszystko i wróciliśmy do domu- wytłumaczyłem im
-Aha- westchnęli
-A wy? Wybaczycie mi moje zachowanie?- spytałem dla pewności
-Jasne!- przytulil mnie
-Hej?- weszła do kuchni Nina
-Hej- powiedzieli inni
-Hejo- podeszła do mnie i pocałowała w policzek
-Możemy pogadać?- spytała cicho
-Jasne- wyszliśmy do ogrodu
-Posłuchaj.... wybaczyłam ci i ja cię kocham.... ale jakoś nie widzę nas teraz razem. Możemy zostać narazie przyjaciółmi?- zaczęła
-Pewnie. Od tej pory będę robić wszystko aby ci pokazać jak bardzo cię kocham- przytuliłem ją
-Dziękuję- szepnęła
-Nie chcę wam przeszkadzać ale idziemy na plażę- zawołał Kendall. Zaśmialiśmy się i po chwili wchodziliśmy na plażę. Clau i Asia się opalały a Nina bawiła się piłką do siatki
-Zagramy?- spytała po chwili
-Yeeep!- podzieliliśmy się na drużyny. Ja,Logan, Kendall kontra Nina, Asia i Claudia a James był sędzią. Walka była zacięta ale ostatecznie wygrały dziewczyny.
-Oszustki!- obraził się Logan. Chłopacy poszli do wody, a dziewczyny się opalać. 
-Daj okulary i fullcapa- podeszła do mn
ie Nina
-Po co ci?
-Daj- podałem jej to o co prosiła. Położyła się na plecach i po chwili zasnęła. Zdjąłem koszulkę i poszedłem do chłopaków. Nurkowaliśmy trochę a potem poszliśmy po dziewczyny. Nina nadal spała więc postanowiłem wrzucić ją do wody w ciuchach. Zdjąłem jej okulary, czapkę i wyjąłem telefon z kieszeni. Zabrałem ją na ręce i wrzuciłem do wody.
-Carlos!- krzyknęła gdy się wynurzyła
-Moje conversy!- ochlapała mnie. Taa.. miała buty na nogach.
-Oj no przepraszam- przytuliłem ją
-Wybaczam - popchnęła mnie i podtopiła. I tak zaczęła się zabawa w chlapanie i pływanie. Po kilku godzinach wyszliśmy wszyscy z wody się wysuszyć
-I teraz mam mokre ciuchy i mi zimno- narzekała Nina ściągając przemoczone trampki
-To zdejmij te mokre ubrania i załóż moją koszulkę na strój kąpielowy- usiadłem obok niej. Zrobiła to co powiedziałem.
-Od razu lepiej- oparła się o mnie
-Budujemy zamek z piasku?- zaproponował Logan
-Taaaak! - zbudowaliśmy olbrzymią wierzę, duuuży zamek z dziedzińcem i fosę z wodą i ozdobiliśmy go muszelkami i kamieniami. Zrobiłem mu zdjęcie i wrzuciłem za twittera z podpisem "Relax na plaży ;)". Zrobiło się ciemno i rozpaliliśmy ognisko.
-Przejdziemy się?- spytałem Ninę
-Ok- szliśmy powoli wzdłuż plaży przy zachodzie słońca. Gdy byliśmy z daleka od przyjaciół Nina się zatrzymała, usiadła na piasku i oglądała jak Słońce topi się w wodzie
-Piękne- westchnęła gdy usiadłem koło niej
-Ty jesteś piękniejsza- na jej policzkach pojawiły się rumieńce. Oparła głowę na moim ramieniu i dalej obserwowała to zjawisko
-Kocham cię Los- spojrzała mi w oczy- Jesteś dla mnie jak narkotyk. Moja osobista cheroina- uśmiechnęła się słodko- A pozatym nie umiem się powstrzymać gdy jesteś bez koszulki- pocałowała mnie delikatnie. Nasze pocałunki stawały się coraz bardziej namiętne
-Dasz mi jeszcze jedną szansę?- spytałem z nadzieją
-Dobrze... ale nie zmarnuj jej- wróciliśmy do reszty, do ogniska wtuleni w siebie.
-Jesteście razem?- spytała Asia
-Tak- uśmiechnęła się Nina
-Możemy pogadać?- podszedł do niej smutny Logan
-Chodź- pociągnęła go w stronę wody...


LOGAN:

-Wiesz... to głupie ale ja się w tobie zakochałem- spuściłem głowę
-A ja kocham Carlosa a on mnie i ty masz problem.... Logan.... Ja wiedziałam, że tak będzie noo...- zasmuciła się
-Przepraszam- chwyciłem ją za rękę
-Eh... Muszę znaleźć ci dziewczynę... Podoba ci się ktoś oprócz mnie?
-Hym... Claudia? Nie wiem!- załamałem się
-Nie martw się pomogę ci kogoś znaleźć- przytuliła mnie
-Dzięki- wróciliśmy do reszty.  Posiedzieliśmy jeszcze chwilę przy ognisku i wróciliśmy do domu

*NEXT DAY*

-Logan wstawaj!- skakała mi po łóżku Claudia
-Nieee- przykryłem się koułdrą
-Ty leniu jeden!- zwaliła mnie z łóżka
-Eh.. Już wstaję- poczłapałem do szafy, wyciągnąłem jakieś ciuchy i przebrałem się. Na dole jedli już śniadanie
-To jakie plany na dziś?- spytał Kendall
-Może jazda konno?- zasugerował James
-Ja nie umiem- powiedziałem
-Oj no Logan! Ja cię nauczę- szturchnęła mnie Clau
-No dobra- po śniadaniu pojechaliśmy do stajni. Każdy oprócz mnie dostał swojego konia i pojechali się przejechać a ja i Claudia zostaliśmy.
-Choć tu leniu- zawołała mnie. Podszedłem do niej i konia. 
-Wejdź na niego- poklepała konia. Zrobiłem co kazała a następnie ona usiadła za mną.
-No to jedziemy...- wytłumaczyła mi wszystko i po godzinie umiałem już wszystko i jeździłem sam
-Claudia jesteś cudotwórczynią!- zszedłem z konia i ją przytuliłem. Spojrzała mi w oczy i.... pocałowaliśmy się! James mnie zabije!
-Wybacz... Nie powinienem- odsunąłem się
-Nie szkodzi.... Widzisz nie układa mi się ostatnio z Jamesem- speszyła się
-Jak będziesz chciała pogadać to jestem do dyspozycji- uśmiechnąłem się
-Dobrze- i w tym momencie przyszli pozostali. Wróciliśmy do domu. Postanowiliśmy zrobić sobie maraton horrorów. Nagle ktoś zadzwonił do drzwi.
-Otworzę!- pobiegł Carlos. Po chwili wrócił do salony z.... kotem?
-To prezent od fanów dla mnie i Niny  0.0
-Jaka słodka!- podleciała do niego Nina
-Jak go nazwiemy?- spytał ją Latynos
-Hym... Kiki?- zasugerowała
-Fajnie. A więc witaj w domu Kiki- uśmiechnął się i postawił kota na ziemi. Do kotki podeszła Sydney. Powąchała ją i odeszła. Chyba się dogadają. Claudia poszła pogadać z Jamesem. Pokrzyczeli na siebie i wrócili do salonu.
-Zerwaliśmy- ogłosili. James usiadł na podłodze a Claudia obok mnie. Gdy w horrorach były straszne sceny wtulała się we mnie. Szczerze? Podobało mi się to.... Niestety Maslow próbował zabić mnie wzrokiem :/
Po skończonym filmie wszyscy rozeszli się do swoich pokoi. Kiki bardzo polubiła Ninę i weszła z nią do pokoju a Sid wybrała pokój i towarzystwo Carlosa...

##################################################################################################################################################################

No i mamy kolejny rozdział xD A co! Wena jest, święta są to piszę! Bardzo dziękuję wam za nominacje w tym konkursie ale nie będę tego podawać dalej gdyż niedawno już takie coś było ;) Proszę o komentarze pod poprzednim postem (10.000 jakby ktoś nie wiedział) i pod tym rozdziałem :D Pozdrawiam,

Nina Rusherka xoxoxo

P.S u was też sypie śnieg? JA CHCĘ JUŻ WIOSNĘ!

9 komentarzy:

  1. O Nina i Carlos są razem! Ma zmarnować szansy i kropka. Oh szkoda że James i Claudia nie są razem ale może z Loganem. Czekam nn:*
    Zapraszam do mnie www.me-and-big-time-rush.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jezu! Ten rozdział jest fantastycznY! <3 Lovam całym serduchem ! <3 Czekam na nn :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Aww... jaki Carlosek słodziaśny <3 normalnie lofciam lofciam lofciaaaam !!! ciesze się że znowu są razem.
    Uuuuu Caludia i Loguś no niexle nieźle ciekawe co będzie dalej hehehe...
    Nie ma to jak przejażdżka konno ^^ mi to pomaga się odstresować :*
    czekam z niecierpliwością na następny rozdział !!
    Całuski Klaudusia :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak super że oni sa razem! I ten kotek x3333 Hihhiihhihhi ale się jaram ^^ Na szczęście ból głowy miną z jedną niesamowitą piosenką ^^ co powiedzieć... round and round xD
    Logan szaleje... na prawdę szaleje. Ale z jednej strony szkoda mi Jamsa... zerwali to smutne :(
    Czekam niecierpliwie na nn :***

    OdpowiedzUsuń
  5. Super rozdział! Boski! Są razem! Nina i Carlos! Uhu! Claudia i Logan...Dziwne, ale ok :) Czekam
    Majka ;****

    OdpowiedzUsuń
  6. Zajebisty rozdział! :)
    Czekam na nn :D
    Ps. Nominowałam cię do The Versatile Blogger. Więcej informacji znajdziesz tutaj:
    http://btr-is-my-life.blogspot.com/2013/03/the-versatile-blogger-2.html

    OdpowiedzUsuń
  7. No i są razem *.* Awww :3 Tak słodko *.* I Logan + Claudia? ;> No No *.* Rozdział super :) Czekam nn :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj Logan , Logan , jeszcze sobie narobisz , jak się tak w dziewczynach które mają chłopaków zakochujesz xd
    Rozdział zajebisty . :D
    Fajnie , że się pogodzili , ale ja bym mu tak łatwo nie uległa xd
    Czekam nn . <3

    OdpowiedzUsuń
  9. po krótkiej przerwie wracamy :D ej to jest troche śmieszne xd pół minuty: jesteśmy razem, drugie pół, zerwaliśmy xd to troche śmisze xd Logan odbija dziewczyny część druga! xD eeh gościu kiedyś ci się za to dostanie xD no to lece dalej :D

    OdpowiedzUsuń