sobota, 9 marca 2013

Auuu! cz.1

Jednorazówka- Auu! cz.1

-Hej laska!- zawołał mnie jakiś typ. Było ciemno a w parku byłam tylko ja, on i jego trzech kumpli. Ledwo co trzymali się na nogach. Wystarczyło na nich spojrzeć aby wiedzieć że są pijani. Dlatego też szłam dalej nie zwracając uwagi na ich zaczepki.
-Lala chodź no tu!- zawołał kolejny. Wiedziałam że spacer o tej porze to nie za dobry pomysł ale jednak wyszłam z domu.
-Czekaj!- zaczęli iść w moją stronę a ja przyspieszyłam kroku. Niestety potknęłam się o korzeń wystający z ziemi i upadłam.
-No no... Nie ładnie tak włóczyć się samej po parku i to w dodatku w środku nocy- powiedział kolejny
-Jeszcze takie typy jak my mogłyby ci coś zrobić- zaśmiał się czwarty z nich. Powoli wstałam i przyjrzałam im się dokładnie. Najwyższy z nich miał zadbane, długie, brązowe włosy z grzywką. Potem stał blondyn z zielonymi oczami które odbijały się w świetle księżyca. Następnie stał szatyn, średniego wzrostu, a trochę dalej niski latynos. Wszyscy czterej byli bardzo przystojni ale najbardziej spodobał mi się blondyn ,co nie zmienia faktu że nadal byli pijani i niezbyt pałali sympatią do innych.
-Co sie tak gapisz lala- podszedł do mnie szatyn.
-Wcale że nie- powiedziałam cichutko.
-Masz ochotę na mały spacerek?- spytał wysoki brunet
-Och... Wybacz nasze maniery. Nie przedstawiliśmy się. Ja jestem Carlos, blondyn to Kendall....
-Ja jestem James...
-A ja Logan- podeszli jeszcze bliżej
-A może wpadłabyś nas odwiedzić?- szepnął mi do ucha blondyn. A mi zrobiło się nie dobrze czując zapach alkoholu i fajek.
-Kend nie... Nie pamiętasz? Jutro pełnia- napomniał latynos
-Ach... Zapomniałbym. Może innym razem- uśmiechnął się
-To w takim razie do zobaczenia!- pocałował mnie w rękę James i odszedł.
-Żegnam- poszedł za nim blondyn kłaniając się nisko.
-Nara lala!- klepnął mnie w tyłek szatyn i równierz odszedł
-Wybacz za nich... Spotkamy się jeszcze..  Jak wytrzeźwiejemy?- spytał latynos, a jego hipnotyzujące czekoladowe oczy zabłysły.
-Jasne... Ale w milszym otoczeniu- szepnęłam niepewnie.
-Masz. Zadzwoń jak zeszcesz się spotkać- podał mi kartkę i odszedł w stronę swoich kumpli.

"Carlos Roberto Pena Jr. Wokalista zespołu Big Time Rush 0632679541"

Zespół? Słyszałam kiedyś o nich ale jakoś szczególnie nie szalałam na ich punkcie... Za to moje przyjaciółki wręcz przeciwnie. Wróciłam do domu i cichutko,  aby nie obudzić moich współlokatorek, wślizgnęłam się spowrotem do łóżka. Może to i głupie ale wyszłam z domu w piżamie nażucając jedynie skórzaną kórtkę aby nie zmarznąć. Zasypiając nadal myślałam o tych czterech chłopakach.... Mieli w sobie coś magicznego, co sprawiało że nie mogłam przestać o nich myśleć....

* * *

Minął już tydzień odkąd spotkałam BTR. Siedziałam właśnie w kuchni i jadłam śniadanie razem z moimi trzema wspòłlokatorkami i jednocześnie najlepszymi przyjaciółkami, Vai, Sylwią i Pati.
-No zadzwoń do niego w końcu!- wrzeszczała już po raz setny Vai
-Nie dam rady... Zadzwonie i co mu powiem? Że moje przyjaciółki są jego świrniętymi fankami i chcą się spotkać z całym BTR?
-Spytaj się czy ma skypa-- zasugerowała Sylwia
-I wtedy my z nim pogadamy przez wideło- dodała Pati kończąc jeść pomidora.
-Prosimy!- zrobiły tzw. Oczy szczeniaczka
-Ugh.. No dobra tylko przestańcie! Wiecie że jak mnie przekupić....- wyciągnęłam z kieszeni telefon i wizytówkę. Wybrałam jego numer i nacisnęłam zieloną słuchawkę. Odebrał już po pierwszym sygnale.
Carlos: Halo?
Lena: Carlos? To ja... Ta dziewczyna z parku
C:Ach! Czekałem na twój telefon. Masz może skypa?
L: Jakbyś mi w myślach czytał. Mam.
C: To wyśli mi nazwę SMSem i wejdź na niego. Zaraz zadzwonię ok?
L: Jasne. Czekam- rozłączyłam się i szybko wysłałam mu SMSa
-I co powiedział?- spytały równo dziewczyny
-Zaraz zobaczycie!- i pobiegłam po laptopa. Wróciłam do kuchni i zalogowałam się na skypa. Miałam nową wiadomość.

"Prośba o wymianę danych z TheRealCarlosPenaJr"

Kliknęłam "Akceptuj" i na akrenia wyświetliło się przychodzące połączenie video.
-Hej!-Uśmiechnął się. Miny dziewczyn? Bezcenne! Zaraz wepchnęły się przed ekran
-Cześć!- pomachały mu. Pati prawie odpłynęła widząc jego słodki uśmiech xD
-To są moje przyjaciółki: pasemkowa to Vai, czerwona Sylwia, a ta urocza i WOLNA brunetka to Pati.
-Cześć wam- odmachał
-Ja śnie czy mój przyszły mąż właśnie mi odmachał?- rozpłynęła się Pat
-Pati wróć do żywych!- szturchnęła ją Sylwia. Carlos się zaśmiał. Chyba Pati mu się spodobała ;)
-Logan! Jesteś tam?! Henderson wybieram ciebie!- wydarła się pasemkowa
-Vai to nie Pokemony- Sylwia zrobiła Faceplama
-Wołałeś?- na ekranie pojawił się Logan
-Aww*0*- rozpłynęła się pasemkowa
-Nie ja tylko Vai- odpowiedział Pena
-Kto to Vai? Ja nie znam Vai!- usiadł obok niego- O hej dziewczyny!- pomachał nam
-Hej!- odpowiedziałyśmy
-Aaa! Logan Henderson mi pomachał!- zaczęła piszczeć pasemkowa
-To jest właśnie Vai- westchnął Carlos
-Fajne włosy piękna
--Na skypie jest jeszcze bardziej misiowy niż w tv- zachwycała się Vai. Wszyscy się zaśmiali
-No co? Znów robie coś nie tak?- oburzyła się.
-Witam piękne damy- nagle z nikąd wynurzył się James. No pięknie. Zostałam sama.
-Aaaaa! Maslow! Pokaż klate!- zaczęła piszczeć Sylwietta.
-Dla takiej ślicznej niewiasty wszystko- zdjął koszulkę. Sylwia zemdlała
-Nic jej nie jest?- spytali chłopcy
-Chwila- Vai kopnęła Sylwię
-Auuu!
-Nie. Tylko zemdlała- stwierdziła Vai
-Dzięki -,- -mruknęła Sylwia wracając na swoje miejsce. W tej chwili przyszedł Kendall. Był w samych dresach, bez koszulki, miał całkowicie potargane włosy i ogromne sińce pod oczami. Do zombie mało mu brakowało ale i tak wyglądał seksownie. Momentalnie zrobiło mi się tak dziwnie gorąco.
-Hej wam-mruknął
-H-Hej- wyjąkałam
-Jak ty w ogóle masz na imię?-spytał latynos
-Lana
-Lana del Ray?- zaśmiał się Logan
-Ej! Nie żartuj sobie z niej albo pożałujesz!- warknęła Vai
-Już się boję
-Ty...@#%&%@%-(#@*-@%/+#@*@@@%%@@@####%&/#!??!?%?#- krzyknęła Vai
-Ciiiszej!- jęknął Kendall
-Sora za nią- westchnęła Sylwia i zaprowadziła Vai do innego pokoju. Logan i James również pożegnali się i poszli.
-Kendall?- spytałem cicho i niepewnie
-Tia?- ziewnął
-Wszystko ok?
-Taaaa- znów ziewnął. Zmartwiło mnie jego zachowanie
-Co się martwisz? Pewnie kaca ma- westchnęła Pati
-To nie kac tylko...
-Tylko?- ciągnęła go za język detektyw Pati
-Nic takiego. Musimy już kończyć- wykręcał się Carlos a Kendall... On właściwie już spał
-Czekaj! Podaj mi wasz adres wpadniemy dziś do was- zatrzymała ich Pat
-Wood Street 125- i rozłączyli się. Dziwne to ich zachowanie. No nic. Przebrałam się i razem z dziewczynami udałyśmy się w odwiedziny do Big Time Rush...

################################################################################################

Witam Rushers! Dziś zamiast rozdziału jednorazówka, którą dedykuję Pati (z życia wzięte) i Sywiettcie. Kocham was dziewczyny! Część druga już niedługo. Pozdrawiam,

Nina Rusherka ;**

23 komentarze:

  1. Extra długi, extra super, bombowy i w ogóle ! Skąd ty bierzesz te pomysły co?! :O Normalnie nic tylko pozazdrościć talentu! Jacie! Też chcę tak pisać :O <3 Lofki forefki! <3 Kiedy next? :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Dam radę i skomentuje ci to! Moja notka zaczeka, musiałam to przeczytać xD znaczy ja najpierw u wszystkich czyta później u siebie się zajmuje xDDD
    Nie ma to jak wracać wieczorem przez park... drzewa, ptaki, gwiazdy... jakieś pijaki pod ławkami... wszystko jest takie piękne *O* Nagle cisze przerywa nie jeden... a czterech chłopaków! PEDOFILE!!!! D:
    Matko jakie niewyżyte, zboczone, straszne i w ogóle aaaa D: Boje sie tutaj siedzieć! Jestem w pokoju a jest ciemno! Jak tutaj przyjdą?! D:
    Czekaj... przesłyszałam sie?! Aż taka głucha nie jestem ale chyba tak... oni mają tak samo na imię jak Logan, Kendall, Carlos i James z BTR! To zbieg okoliczności?... Możliwe że ci to oni tamci z BTR?
    Piotrek: debil xd
    Pati: przed państwem mówił... mój kuzyn Piotrek!!! xD
    Pełnia? Co masz do pełni? Boisz się że w świetle księżyca cie zobaczy i ucieknie z strachu? Że nazwie cie pedofilem i zacznie gonić z parasolem? Że wezwie FBI aby założyli ci worek na głowę?... Biedny Kendall jest tam szkaradny :( oł noł...
    AAAAAAA TO BTR! Nie tamci a ci co byli tamtymi! Yeee to chłopacy z Big Time Rush!
    Piotrek: mają zajebisty kisiel!
    Pati: kisiel Big Time Rush do kupienia w Tesco... o smaku Devida, Roberta, Philipa i Francisa! Zamów teraz a dostaniesz patelnie gratis! Jeszcze nigdy nie zjadłeś tak cudownego kisielu!
    Piotrek: uwaga! proszę nie jeść więcej niż 5 paczek dziennie ponieważ mogą ci wypaść włosy lub dostaniesz skrętu jelit... nie przyjmujemy zwrotu jeśli kisiel wyżre ci talerz lub miskę ^^
    Matko PATI?! SYLWIA?! VAI?!??! Że What the fuck co my tu robimy?! Dałaś nas do jednorazówki?! *OOOO* AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Piotrek: nie słyszę na lewe ucho!!!
    Będziemy z nim gadać na Skype?! Really? Serio? na prawdę? Jestem najszczęśliwszym dzieckiem na świecie! Hyhyhyhyhy ^^
    Jestem Wolna? oł noł jestem wolna D: Muszę zapisać sie na siłkę i biegać jestem wolna!!! D: A jak James mnie dogoni? on jest wolny a ja też! NIEEEE! D:
    Logan wie jak prawić komplementy młodym niewiastom... podryw na włosy poziom hard tylko z Loganem majestro Hendersonem xD Zapisujcie i uczcie sie bo żaden istniejący mężczyzna na ziemi tak nie umie podrywać kobiet xD
    James bez koszulki? No ja poproszę na urodziny xD Pewnie zacny widok ale nie mogę patrzeć bo Sylwia mnie zabije (zasłania oczy) załóż bluzeczkę... nie obrażę się ani troszeczkę... chociaż będę żyć...
    LAMA DE LAMA! *OOO* Co tam robi moja lama?! Matko gdzie ty tam uciekłaś! ja ci piżamę nową mam kupić chodź tu debilowata lamo w trymie now!
    No no Violetko trochę ogarnij słownictwo bo dzieci wystraszysz xd moim zdaniem za dużo tam jest małp ale ok xDDD
    Kendall co ty w nocy robiłeś? Włamywałeś sie do domów? Tak to jest jak za dużo sie pije... kac meczy mnie ogromny... nanananan xD Kendall nam umiera! Tracimy go! D:
    Idziemy ich odwiedzić, idziemy ich odwiedzić, idziemy ich odwiedzić, idziemy ich odwiedzić ^^
    Piotrek: zmień płytę xD
    Pati: (jeb mu w ryj) idziemy do BTR, idziemy do BTR, idziemy do BTR xD
    Dziękuje że dałaś mnie do jednorazówki... moja mina bezcenna xD Takie WTF i w głowie "co ja tu kurwa robię" xD Thx za dedykacje wszyscy mnie pozdrawiają ja też was pozdrawiam :*
    Czekam z niecierpliwością na najlepszy, najciekawszy i najzabawniejszy (bo teksty powalają) jednorazówkę EVER!
    Pozdrawiam :***

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne? Nie powiem. To po prostu słów brak! Żaden ze znanych mi przymiotników nie jest w stanie określić tego prześwietnego itp rozdziału. Dawaj nn bo nie wyrobie z cierpliowością

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie to zajebiste! xD
    hahahah xD
    Żaneta: *zasłania uszy*
    ja: Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa *nabiera powietrza*
    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Maslow bez koszulki! *mdleje*
    James: Nic jej nie jest?
    Żaneta: *kopie mnie*
    ja: Auuua! Co to miało być?
    Żaneta: Tylko zemdlała...
    ja: Taaa, tylko zemdlałam -,- ...
    Jednorazówka zajebista, czekam na drugą część i pozdrawiam serdecznie, wariatka z nieustającą głupawką xD

    OdpowiedzUsuń
  5. ja-Boże!
    julia--Kowalski opcje:
    -Po pierwsze ja jestę Majka debilu! 2. Kend może też nie spać w pełnie tak jak ja 3 może być wilkołakiem
    julia-a co z jamesem?
    ja-on zdjął koszulkę
    julia*mdleję
    ja-carlos i logan podryw na poziomie hard :)
    Julia*wstae i salutuje-dziękuję za info. Kiedy kolejna część
    ja-nie wiem, ale niedługo, ponieważ jeżeli jej nie będzie to walniemy Hanką tą blogerkę(hanka to moja patelnia ;*** <3)
    Czekam na nn
    Majka ;***

    OdpowiedzUsuń
  6. ooooo ale super jednorazówkaa :D awww ^^ słodkoo :D ujełąś świetnie i mnie i Vai xd oraz Pati i jej miłośc do pomidorków też xd włąśnie James pokaż klate!! ja chce klate widzieć :D hahaha xd boże ale na początku troche się ich przestraszyłam xd tak jakby to nie byli nasi chłopcy xd tylko zwierzaki xd hmm coś się kroi ^^ czekam na nexxta :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Aaaa... Szaleję, szaleję. Jakbym mogła to bym piszczała, ale jeszcze niektórzy śpią ;/ Spotkanie nie zbyt miłe, ale potem rozmowa lepsza :P Agh... Ja tu chcieć następną część! Więc dawaj szybciutko, szybciutko^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooooooooooooooooooo jaka słodka :) Vai i Sylwia jak prawdziwe hahaha xd A pomidory to życie Pati, więc jednorazówka ci świetna wyszła ^^
    Czekam na kolejną, świetną część <333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://liliandangel.blogspot.com/2013/03/rozdzia-vi.html zapraszam :)

      Usuń
  9. Jak można mieć taki talent i się nie podzielić?! FOCH!
    Nie noooo na serio spacer przez park o tej porze?! Przecież wiadomo, że można tam spotkać pedofili z Big Time Rush?
    Kend: Co ty gadasz?!
    Ja: Kurde jeszcze nie wiesz?! Pedofil!
    Kend: Dzięki -,-
    Ja: Nie ma za co. :D
    Logan - pożegnanie jak na pedofila przystało :D najbardziej nietrzeźwy Carlos. Każdy przecież pójdzie do domu pedofili którzy cię zaczepiali w nocy w parku. Pełnia jutro! Jupilaaaa! Zjedzą ją jako wilkołaki?! Albo jako zombie wyjedzą jej mózgi!
    -Kim jesteśmy?
    -Zombie!
    -czego chcemy?
    -mózgów!
    -kiedy?
    -w pełnię!
    Tak by to mniej-więcej wyglądało :D Ale jak można nie lubić Big Time Rush?! Jak kocham ich tak samo jak kisiel! No może trochę bardziej :3
    Kend: No wiesz co...
    Ja: Przestań gadać tylko zrób mi kisiel :P
    Kend: Z czego?!
    Ja: Z Big Time Rush :D
    To byłby kisiel na poziomie hard :) A słodki że nie wiem... :D A potem Carlos bawi się w jasnowidza... Ale kto nie ma skajpaja?! No kto?! No dobra moja babcia :P Ale kto nie ma skajpaja?! No ja powtarzam! Każdy lubi klikać 'akceptuj' to takie excytujące :D A potem jak to miło spotkać swoich idoli przez skypa. ich mordki są wtedy jeszcze piękniejsze *-* O gasz, zobaczyć klate Maslowa na skypie *-* nic lepszego :D Normalnie zemdlałam z nią :D A potem najfajniej kopać przyjaciół, przecież nic im nie będzie ;) Tylko parę siniaków albo jeden wielki :D Lana del Rey! Woo Hoo! Logan, bardziej pomylić się nie mogłeś... I wchodzi Kendall ... jego nie trzeba prosić o zdjęcie koszulki *-* Sińce pod oczami znaczą tylko jedno:
    Zombie!!!!! - sorka, że mam jazdę na zombie, ale od kiedy miałam w piórniku sztucznego palca nie mogę o zombie zapomnieć -,- Ale oni na serio są zombie! Ciekawe w jaki sposób wyssają dziewczynom mózgi! :D
    ja i moja głupota czekamy na nexta :***

    OdpowiedzUsuń
  10. Ahahaha ;p To bylo super! :D "Pokaz klate" dosc nietypowa prosba ;p Lece czytac dalej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. I'm gone to say to my little brother, that he should also pay a quick visit this web site on regular basis to take updated from most recent news update.

    My webpage ... zlewozmywaki ceramiczne

    OdpowiedzUsuń
  12. Waу cool! Some vеry valiԁ points!
    I apρrеciаte you pеnning thіs articlе and thе reѕt οf the sіte is ехtгemely good.


    my web sitе; produkty bogate w błonnik

    OdpowiedzUsuń
  13. Іt is approргiate timе to maκe some plans for the future and
    it's time to be happy. I'vе rеad this
    post and if I could І desire to suggest you some intereѕting things or tips.
    Mаybe you can write next articles referring to this artіcle.
    ӏ desігe to reaԁ even mοre things about it!


    Нere is mу websitе - noclegi ustroń

    OdpowiedzUsuń
  14. Writе morе, thats all I have to say. Literally,
    it ѕeems as though you rеliеd on the video to make your point.
    You оbviοusly κnoω ωhat youre talking about, why wаste yοuг
    іntelligence on juѕt postіng videos to your ѕitе when you сould bе gіѵing us ѕomething enlightening
    to гeаd?

    Feel frее to ѕurf tο my ωeb page: tapety na zamówienie cena

    OdpowiedzUsuń
  15. Ӏf sοme one wants expeгt ѵiew
    regarding running a blog after thаt і propose him/her to pay a quick vіsit this blog,
    Keep up the fastidious job.

    Take a look at my websitе: zlewozmywaki ceramiczne

    OdpowiedzUsuń
  16. I got this ωеb pagе fгоm my friend whο ѕhared wіth me сoncеrning thiѕ web site аnd noω this time
    I am bгoωsing this web site аnԁ reading νerу informative articles or revіewѕ at this tіme.


    Stop by my blog: www.wmn2012.za.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. When I originally сommenteԁ Ι clісked the "Notify me when new comments are added" checkbox and now each time a comment is
    addeԁ I get three emailѕ with the ѕаme comment.

    Is there any ωay you can remove peоρle frоm that service?
    Bless уou!

    Feel free to ѕuгf to my webpаge .
    .. bateria kuchenna

    OdpowiedzUsuń
  18. We аre a grouρ of vοlunteerѕ anԁ ѕtarting a new sсheme
    іn our community. Yоur wеbsite provided uѕ wіth ѵаluable infοгmatіon
    to ωoгk on. Υou have done аn impгessive job anԁ our ωhоle communіty wіll bе gгateful tο you.


    Feel fгее tо surf tо my wеbѕite: skarga.net

    OdpowiedzUsuń
  19. I ωas ѕuggestеԁ thіs website by mу cousіn.
    I am not sure whethег this poѕt is written by him аs nο one else know such detailed abοut my problеm.
    You're incredible! Thanks!

    Here is my web page ... kosmetyki dla dzieci (fionna.nl)

    OdpowiedzUsuń
  20. Undenіablу imagine that that you stated. Your favoгite reаson seemed to be at thе internet the simplest thіng to be mindful
    of. ӏ say to you, I definitely get irkeԁ at the same tіme аs
    other folks thіnk аbout issues that
    they plainly don't recognise about. You controlled to hit the nail upon the top as neatly as defined out the entire thing with no need side effect , folks could take a signal. Will probably be back to get more. Thanks

    Here is my page ... czytanie Biblii ()

    OdpowiedzUsuń
  21. Aftеr looking at a few of thе аrtіcles
    οn уour website, І truly apρreсiate your technique of writing a blog.
    ӏ saνed it tо my bookmark ωebsite list and
    ωill be chеcking bacκ soon. Please νisit my web sitе too and tell me whаt you think.



    Feel frее tο vіsit
    my ωeb blog; oczyszczanie jelіt - -

    OdpowiedzUsuń