środa, 6 marca 2013

Rozdział 32 ;3

ROZDZIAŁ 32 ;3

JAMES:

NIE MOGŁEM JUŻ PATRZEĆ JAK CARLOS KRZYWDZI MOJĄ KUZYNKĘ... CAŁY CZAS BYŁEM ZDENERWOWANY. NAWET CLAUDIA NIE POTRAFIŁA MNIE USPOKOIĆ. PO ŚNIADANIU CARLOS I ALEXA GDZIEŚ WYSZLI. USŁYSZAŁEM JAK POTEM NINA KRZYCZY DO KENDALLA.... NIE WYTRZYMAŁEM. POBIEGŁEM ZA CARLOSEM I JAK TYLKO GO DOGONIŁEM PRZYWALIŁEM MU Z PIĘŚCI W MORDĘ. A POTEM ON MI ODDAŁ I TAK ZACZĘŁA SIĘ NASZA BÓJKA...
-JAK MOGŁEŚ TAK SKRZYWDZIĆ NINĘ TY DEBILU!- WRZESZCZAŁEM
-NIE TWOJA SPRAWA!- ODPOWIEDZIAŁ
-TO MOJA KUZYNKA WIĘC MOJA!
-ZAMKNIJ SIĘ I NIE WTRĄCAJ NOSA W NIE SWOJE SPRAWY!- WARKNĄŁ I DALEJ SIĘ BILIŚMY. WYGLĄDAŁO TO MNIEJ WIĘCEJ TAK:








Alexa pełniła rolę sędzi xD
SKOŃCZYŁO SIĘ NA TYM ŻE ALEXA MUSIAŁA WEZWAĆ KARETKĘ. OBOJE TRAFILIŚMY NA OSTRY DYŻUR. CARLOS ZE ZŁAMANYM NOSEM I ROZCIĘTĄ WARGĄ A JA Z ROZCIĘTĄ RĘKĄ I ŁUKIEM BRWIOWYM... WIECZOREM WYPUŚCILI NAS DO DOMU.... A TAM KOLEJNA PRZYKRA WIADOMOŚĆ.... PATI NIE ŻYJE. ZABRAŁEM SMUTNĄ CLAUDIĘ DO POKOJU I POSZLIŚMY SPAĆ TAK JAK I RESZTA NASZYCH PRZYJACIÓŁ. NIGDY NIE WYBACZĘ LOSOWI TEGO CO ZROBIŁ I NADAL ROBI NINIE.... JAK ONA SOBIE COŚ PRZEZ NIEGO ZROBI, JAKĄKOLWIEK KRZYWDĘ TO PENA JEST JUŻ MARTWY.....



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

drogie Rushers! Rozdział BAAAAAAAAARDZO krótki, ale mi się podoba.... tak szczerze to od dawna chciałam dać Losowi po mordzie xD ale jakoś nie było okazji.... no cóż, tak to jest. Chciałam wam również podziękować za tyle wspaniałych komentarzy. Cieszę się że jest ich coraz więcej. I dziękuję za ponad 8000 wejść! Jesteście kochani! Nigdy nie sądziłam że uda mi się osiągnąć taki sukces w zaledwie niecałe 7 miesięcy. KOCHAM WAS! Rozdział dodaję dzisiaj bo mam mieć malowany pokój w wekeend i nie wiem czy będę miała czas i dostęp do komputera. Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam,

NINA RUSHERKA :*****


14 komentarzy:

  1. Oh yeah! Nareszcie James skopałeś mu mordę... Proponuję jeszcze z kolanka w jajeczka ;) Dobra Carlos WTF? Co to za Alexa? Jak jej nie od.... hhhmmm (***) to ja ci p... hhhmmm (***) Więc radzę ci się z nią nie spotykać! Bo tak jak skopałam Kendalla mogę skopać Alexę! Oj tak... i nie będzie wyglądała tak jak ty tylko 100 000 razy gorzej! Więc miej się na baczności Los. Aha, a Nina jak ma problem z Kendallem radzę też mu dokopać ^^ A jak nie dasz rady zapraszam do mnie na lekcje karate i judo, to ci to pomoże... :D

    czekam nn :***

    PS zapraszam na mojego drugiego bloga:
    not-alone-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Eeeee...eeee...eeee wtf?! James ty jakiś boks ćwiczyłeś że dałeś tak Carlosowi w pysk?! Dlaczego chciałaś dać mu w [psyk?! Dlaczego go bijecie?!... hymmm... teraz ja chce!!! :D Przypierdolę mu tak mocno że nawet operacja plastyczna mu nie pomoże!
    Pati nie żyje?... oooo... eeee... jestem następna! D: (ubiera kombinezon) jam jest Pan Bóg twój który cię wywiózł z ziemi Egipskiej z domu niewoli...
    Komentarz krótki (sorkaaa >.<) ale mam kosmos z rodzicami... wmawiają mi że jestem anorektyczką i sie wkurzam xD
    Czekam na nn :** I życzę nie hujowej farby w pokoju!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow o.O Tu była bijatyka Carlosa z Jamesem a tam Pati nie żyje...:( Hm...szkoda szkoda. Ale w sumie dobrze że James dał mu w mordę ^ ^ Może czegoś się nauczy :D Rozdział super ^ ^ Czekam nn ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Uuu bujeczka, bujeczka. Tak James! Dobrze zrobiles! Nalezalo i daoej bedzie nalezec Carlosowi, jak dka mnie to i tak za malo. Alee, ahh. Jakie emocje, jeszcze Alexa jako sedzia ^.^ Noo takie cos ti ja lubie ;) i czekam na nexta :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Krótki , ale fajny :)
    Yeeaa . Brawa dla Jamesa ! No należało się Carlosowi . ! :D Jestem z Ciebie dumna James . Dobrze zrobiłeś . ! :D Należało mu się to wcześniej . I dobrze . Teraz ze złamanym nosem chodź xd Szkoda , że jeszcze mu James nie dowalił . :P
    Tsaaa ... a Alexa to się wgl . powinna wstydzić ! :P
    Czekam na następny . <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Krótki rozdział, ale ciekawy i świetny! I dobrze, że dostał po mordzie. ^ ^ Ja się tu uśmiałam z tego.. haha :P Czekam na nowy no i niech "TATUŚ JAMES" dopilnuje porządku w domu! :D haha Czekam na nowy! ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ahahaha..! Jak ja czekałam na ten rozdział :D Oh yeah brawo James dobrze zrobiłeś mogłeś mi powiedzieć to bym ci pomogła..! Należało mu się! Złamana ręka i rozcięta warga ?! What the , what the..?! Tylko? Hahahah weź nie żartuj.. Dobra rozdział świetny czekam na nn:* Kocham<3

    OdpowiedzUsuń
  8. Kendall, Carlos...I co ja mam począć?! Co zrobić najpierw, jakiej tortury użyć....Tyle możliwości....ale żadna nie wyrazi bólu dziewczyny po zdrzadzie! Jeżeli dziewczyna ci się przestał podobać to powiedz jej to w twarz, a jeżeli kochasz to nie rań i tyle! Nasz kochany James :) Zawsze dba o rodzinke <3 a ja tu kocham Kendalla a ten mi rani taką dziewczynę? Zabić i spalić na stosie! Albo wbijać do tego pustego łba mądrowatosci moje! Czekam na nn
    Majka ;***

    OdpowiedzUsuń
  9. Hahahha jak dzieci xD Bić się nie umieją xD Hahaahah xD Bije się tak, żeby bolało, a żeby śladów nie było widać xDD
    A Pati..? :( Boże jak mi jej szkoda :(
    No cóż.. czekam na kolejny <333

    Ps. http://adussangelika.blogspot.com/2013/03/rozdzia-xlvi.html zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://liliandangel.blogspot.com/2013/03/rozdzia-v.html zapraszam :)

      Usuń
  10. Łał.Ale ostra bójka *o* Ale Carlosowi należało się za to co zrobił Ninie !A Pati...Kurcze...Przykre jednak ;/ Czekam na nn ,pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. aha.. Ty nie piernicz o malowaniu pokoju , bo masz laptopa, tableta i komna ktorych bozesz isac ;* . <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Brawo Jamie, wkoncu mu przyjebales w ta durna morde :D Szkoda tylko, ze taki krociutki ale i yak swietny ;) Dawaj szybciutkoo nn! ;)

    P.S. Zapraszam na nowy rozdzial do mnie;
    http://big-time-rush-lovestory-4ever-bypaula.blogspot.com/2013/03/rozdzia-18-zakwasy-i-o-lol.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  13. jaki boks xdd z prawej! z lewej! w nos! w jaja! xd haha xd eeh co ten Carlos kombinuje? ide dalej!

    OdpowiedzUsuń