niedziela, 23 grudnia 2012

Rozdział 22 :**

ROZDZIAŁ 22 :**

NINA:
To już dziś.... Dziś jest sylwester, Nowy Rok... I to dziś muszę powiedzieć Carlosowi co postanowiłam. Od samego rana chodziłam smutna, przygnębiona, kompletnie nic do mnie nie docierało. Poprostu siedziałam i tępo gopiłam się w sufit... I tak aż do samego wieczora...
-Nina! Nina!- machała mi przed nosem rękami Aśka.
-Hym?
-Za 2 godziny impreza harytatywna na dachu wieżowca. Mówiłam ci o niej rano.
-Co?! Choć, pomożesz mi się ubrać!- pociągnęłam ją  do mojego pokoju i otworzyłam szafę.
-Zakładasz to!- wyciągnęła z niej sukienkę.
-Uważasz że powinnam być z Carlosem?- zapytałam w prost
-No pewnie! Idealnie do siebie pasujecie!- ucieszyła się i poszła się przebrać. Ubrałam się, wyprostowałam włosy i zeszłam na dół. Wszyscy już tam byli. Chłopacy założyli swoje ulubione garniturki ^.^ A dziewczyny eleganckie sukienki. Miał to być bal charytatywny dla producentów, biznesmenów i ważnych osobowości a chłopcy mieli zaśpiewać ,,Cover Girl". Dojechaliśmy na miejsce czarną limuzyną. Chłopacy przywitali się ze wszystkimi  i porwali nas do tańca. Tańczyłam z każdym, bez wyjątku. Nadszedł czas na ich piosenkę. Okazało się że podczas występu mieli z nami zatańczyć. Mi przypadł Carlos bo jako jedyna byłam od niego niższa. Na koniec zaczelo sie odliczanie do Nowego Roku.  4,3,2,1.... i pocalowalam Carlosa. Byl nieco zdziwiony ale odwzajemnil.
-Czyli sie zgadzasz?
-Tak... Ale tylko zeby sprobowac... Jak nam nie wyjdzie to zostaniemy najlepszymi przyjaciolmi....
-Zgoda- i znow pocalunek....

CLAUDIA:
Po tancu z Jamesem usiedlismy przy stoliku i zaczelo sie picie drinkow.  Po ktoryms tam z kolei stracilam swiadomosc...
Obudzilam sie rano wtulona w ...... Jamesa!!!! Chłopak jeszcze spał więc po cichutku chciałam sie wymsknąć. Niestety James objął mnie w tali i spowrotem przyciągnął do siebie.
-Gdzie mi uciekasz?- spytał
-Do siebie. Nie powinno mnie tu być
-Mi nie przeszkadzasz
-Ale ja sobie tak
-Zostań... Plosseeee- zrobil slodka minke
-Sluchaj James. To by wygladalo  jakbysmy byli para....
-A nie chcesz ?
-Nie o to mi chodzi...
-A o co? Chcesz zostac moja dziewczyna czy nie?- tym to mnie zamorowal
-Ja... Oczywiscie ze chce!- i chlopak pocalowal mnie....

TYDZIEN POZNIEJ W LONDYNIE:
-Dzien dobry detektywie Holmes- przywitalam sie z grubiutkim mezczyzna w kawiarence niedaleko mojego domu
-Witam panno Alexandro.Mam adres zamieszkania pani siostry- podal mi mala karteczke z adresem. Zaplacilam mu i wyruszylam sie pakowac. Czeka mnie wyjazd do USA....

Z racji tego ze mieszkalam z boysbandem One Direction musialam im powidziec o wyjezdzie...
-Chlopaki! Wyjezdzam do USA, do Los Angeles. Detektyw znalazl moja siostre. Musze tam jechac i powiedziec jej o ojcu...
-Spoko- powiedzieli wszyscy oprocz Nialla
-Jade z toba! Nie puszcze cie samej na drugi kontynent- co mialam zrobic... Zgodzilam sie...Niall Horan jedzie ze mna, Alexandra McLeoyd do  USA szukac mojej zaginionej siostry....

CARLOS:
Od tygodnia jestem ,,oficjalnie'' z Nina a juz stalismy sie praktycznie nierozlaczni. Do studia, po domu, na spacerach z Sydney, na zakupach, nawet w nocy... Ciagle razem...
Pewnego dnia siedzielismy wszyscy w salonie i gralismy w karty. Nagle do srodka wparowal Gustavo a za nim Kelly.
-Za 2 tygodnie jedziecie w trase!!!!- ucieszyla sie Kelly
-Taaa, taak... Bedzie trwala okolo 4 miesiace. Pojedziecie do wszystkich stanow USA ,Canady i Teksasu. Od jutra codziennie widze was w studio na probach do koncertow...- obgadalismy szczegoly, dostalismy rozpiske trasy i poszli. Mina Niny nie mowila nic dobrego. Z jej oczu zaczely plynac lzy, tak samo jak u innych dziewczyn. To nasza pierwsza rozlaka odkad sie poznalismy. Wszyscy bedziemy to przezywac. Tego dnia polozylismy sie do lozek wyjatkowo wczesnie. Ok. 22:30 zadzwonil dzwonek do drzwi. Poszedlem z Nina otworzyc. Na zewnatrz stala jakas dziewczyna i Niall z 1D.
-Hej- usmiechnela sie dziewczyna- Nazywam sie Alexandra i szukam Niny McLeod.
-To ja. Wejdzcie- zdziwila sie brunetka. Chwycilem ja za reke i weszlismy wszyscy do salonu. Usiadla mi na kolanach, a goscie na kanapie.
-A wiec o co chodzi? Co was do mnie sprowadza?- spytala Nina
-Wiem ze to dziwnie zabrzmi... ale jestem twoja siostra....

**************************************************************************************************************************

1. Przepraszam was za brak polskich znakow ale pisze rozdzial albo na tablecie albo na telefonie i nie zawsze sie da.
2. W koncu wszyscy sa ze soba razem. Wiem ze meczylam was tym od kilkunastu rozdzialow, ale w koncu sie doczekaliscie :)
3. Kolejny rozdzial w sylwestra
4. Musze wam sie pochwalic ze przywrocilam pewna osobe na dobra strone mocy :) Otoz moja kuzynka (Facebookoholiczka Ola/ Alexandra McLeod) byla directionerka, a po przeczytaniu mojego bloga zostala rusherka!!!! Ciesze sie Olcia a ty?
5. Jak wam minely swieta i co dostaliscie pod choinke?? Ja dostalam wymarzonego tobleta i plyte BTR :D
i 6. Jak spedzacie sylwestra?? Ja prawdopodobnie siedze w domu i pisze rozdzialy na bloga ^^

No to nie przynudzam wiecej... Pozdrawiam

Nina Rusherka :***

P.S. zdjecia sukienek dziewczyn dodam pozniej albo w nastepnj notce

14 komentarzy:

  1. Super nowy rozdział

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie jak zawsze czekam do nn

    OdpowiedzUsuń
  3. to ja sylwia rozdział supcio

    OdpowiedzUsuń
  4. I mamy kolejną Rusherkę, ale fajnie :) Ja już dużo dziewczyn przekabadziłam na Rusherki :) A co do rozdziału to w końcu są razem yeah ! :D Tak się cieszę, coś dzisiaj mam bardzo dobry humor. Czekam na nn :*

    OdpowiedzUsuń
  5. TTTTTTTTTTTTTTTTAAAAAAAAAAAAAAAAAKKKKKKKKK...!!! Oh yeah..!! No nareszcie są razem.!!!! No wiesz co kończyć w takim momencie..?! Oj nie ładnie.. Wow.. zaginiona siostra .. to teraz Aśka pójdzie w odstawkę.. :'(
    Genialny rozdział i czekam na nn:* <33 Witaj Ola w rodzinie :D Sylwester..? hmmm.. w chacie tak jak ty.. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pojdzie nie poojdzie :D Ona tak o was dba ;P.. haha a o mnie to sobie przypomniala jak do niej pojechalam. Ale co tam.. ;P.. aha. siemka :D haha

      Usuń
  6. Tak ! Tak ! Tak ! Są razem ^^ Są razem ^^ Boze jak sie cieszę xD
    P.s http://www.adussangelika.blogspot.com/2012/12/rozdzia-xxxvi.html zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wreszcie są razem! :D Ale, co do tej siostry to mam złe przeczucia :/ No nic, czeeeekam nn :D
    A i u mnie nowy rozdział
    http://james-maslow-x-jessica-olson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ci dam zle przeczucia ! ;P.. niby jakie ? .. nie obrazaj mnie tuu !

      Usuń
  8. No W KOŃCU SĄ RAZEM!! :D Jaka ja szczęśliwa jestem :D Rozdział superaśny :D Nie mg się doczekać następnego rozdziału więc dawaj mi tu szybko nn ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobra strona mocy.. xD Ale zes dowalila ! hahahaha ! Ja tez sie ciesze ;P
    Ja dostalam plyte Star Guard Mufin xD <3... i fona :D hhah.. ale jeszcze na niego czekam.
    Sylwek u kuzyna ze znajomymi.. ;)..
    Ejejejj ! :D Udalo mi sie zalogowaac ! :D I dawaj ten rozdzial, bo nie mam co czytac :D

    OdpowiedzUsuń
  10. woooooooooooooooooooooooooow no tego to ja się ee.. nie spodziewałam O__o że Niall i ona ma siostrę... O__o szook ! :o hahaha xd nie no to jest super... połączenie 1D i BTR ^^ no wolę BTR ale co tam :P
    Czytam dalej ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. o boże 1D xD ooo zaginiona siostra? nieżlee ^^ awwww są razem *O* słooodkoo ^^ szkoda że muszą jechać w trase :( lece daleeej ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Siostra WTF!

    OdpowiedzUsuń