niedziela, 30 grudnia 2012

Jednorazówka nr3- Sylwia

Jednorazówka nr.3- napisana przez Sylwię :)


Mam na imię Ada, mam 21 lat i mam cudownego brata, Logana. Ma niesamowitych kumpli, Jamesa, Kendalla i Carlosa. Nie zaprzeczam James mi się podoba. Obudziłam się rano. Chłopaków nie było bo byli w trasie. Zeszłam na dół i zrobiłam sobie kawę. Nagle zadzwonił telefon. Dzwoniła moja przyjaciółka Angelika ale mówię jej Andzia. Powiedziała że za raz przyjdzie. Po 5 minutach Andziak zapukała do drzwi. Zrobiłam jej kawę i zaczęłyśmy rozmawiać. Nagle Andzia wygadała się że podoba jej się Logan. Po chwili zadzwonił mój telefon. Dzwonili ze szpitala. Chłopaki mieli wypadek. Ją i Andzia zamarłyśmy. Szybko pojechaliśmy do szpitala. Pobiegłam do sali, tam leżeli nieprzytomni chłopcy, ale nie było tam Jamesa. Pobiegłam do recepcji i zapytałam o niego, miał operację. W tym czasie obudził się Logan.
-Przepraszam-szepnął do mnie.
-Ale za co?
-To ja prowadziłem.oznajmił
-To nie twoja wina-ją się płakałam a Loggie stracił przytomność.
W tym czasie przywieźli do sali Jamesa. Pobiegłam do jego łóżka. Złapałam go za rękę, a on uścisnął moją dłoń. Lekko otworzył oczy. Zobaczyłam jego przepiękne cóż i zgarnęłam włosy z jego czoła.
-Ada- wyszeptał
-Tak, James?
-Kocham cię i zawsze kochałem. Po jego policzku spłynęła łza. Otarłam ją i sama zaczęłam płakać. Chłopaki wyszli ze szpitala po dwóch miesiącach. Ja i James pobraliśmy się i od tej pory jesteśmy narzeczonymi. Logan i Andzia też, Kendall poznał dziewczynę o imieniu Jo i planują ślub a Carlos ożenił się dziewczyną o imieniu Nina i wszyscy żyli długo i szczęśliwie.
                                                            The End


Krótka ale mi się podoba. Brawa dla Sylwi! Pozdrawiam Nina Rusherka :**

4 komentarze:

  1. Nie no krótka jednorazówka, ale mi się podoba :) Brawo dla Sylwii :) Czekam na kolejną jednorazówkę <33

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny, tylko szkoda, że krótka. Ale wszystko jest wspaniale napisane Brawa :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Matko! Super !♥♥ Nic dodać nic ująć ♥ Czekam na nn :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Super jednorazóweczka..! :D

    OdpowiedzUsuń