sobota, 29 września 2012

Jednorazówka 1 cz.4 i ostatnia

Jednorazówka nr1 część 4

*NASTĘPNEGO DNIA* ( per. Lacy )

Obudziłam się w jakimś pokoju ( zdjęcie pod poprzednią częścią ). Leżałam w ciuchach na łóżku przykryta kocem. Wyszłam z pokoju. Zeszłam na dół. Znalazłam się w salonie, gdzie wczoraj była impreza. Teraz wszystko było już posprzątane. Na kanapie leżał Carlos. Uroczo wyglądał. Zrobiło mi się miło, że nie spał ze mną i mnie jakoś nie wykorzystał tylko odstąpił mi swój pokój, a sam spał na niewygodnej kanapie. Jej. Tak słodko spał, że nie wytrzymałam i zrobiłam mu zdjęcie komórką. Weszłam do kuchni. Jako jedyna (nie licząc Ciarry ) wczoraj nie piłam. Wszyscy będą mieli kaca. Postanowiłam, że im się odwdzięcze i zrobię kanapki. Akurat kończyłam jeść swoją porcję gdy zeszła Alex.
-Cześć moja kuzynko kochana, w świetle słońca kąpana. Przyjaciółko najlepsza, piękna jak porcelanowa laleczka!- wyrecytowała
- Hejo! A coś ty taka szczęśliwa, że wierszem mówisz?- zdziwiłam się
- A widzisz. To już tak nie można bez powodu?
- Ty nigdy nie jesteś happy bez powodu. Znam cie zbyt dobrze. Gadaj
- No bo....wczoraj zgodziłam się zostać dziewczyną Logana....no i spałam u niego w pokoju...w jednym łóżku.... no i....- zarumieniła się*
- Czy ty...czy...wy....razem...??- domyśliłam się do czego zmierza
- Tak...
- Uuu... gratulacje- zaśmiałyśmy się
- A jak tam z Carlosem? Widziałam jak się wczoraj całujecie
-Nie wiem. Po tym pocałunku zasnęłam.... Szczerze to się boje z nim teraz pogadać
-Z kim?...-usłyszałyśmy ziewanie Carlosa z salonu
- Z....z....z moim szefem....yyy...ostatnio mówił że chce kogoś zwolnić i....yyy... i myślę że to mogę być ja..- skłamałam
-Aha. Co na śniadanko?- spytał wchodząc do kuchni. Jak tylko mnie zobaczył to się uśmiechnął. Wiedziałam że prędzej czy później muszę z nim pogadać. Po godzinie wszyscy już się obudzili i siedzieliśmy w kuchni.
- To co dziś porabiamy?- spytał James
- Możeby tak plaża?- zasugerował Kendall. Wszyscy się zgodzili. Po godzinie wchodziliśmy na plaże. Jako że uwielbiam pływać pierwsza zdjęłam ciuchy i wskoczyłam do wody. Widziałam jak Carlito się na mnie gapił jak zostałam w samym stroju, a Logan gapił się na Al. Wszyscy oprócz zakochanej pary bawili się w wodzie. Podtapiałam chłopaków,a oni brali mnie na ręce i wrzucali do wody. Świetnie się z nimi bawiłam. Gdy w wodzie zostałam tylko ja i Carlo, pomyślałam że to odpowiedni moment na rozmowę. Już miał wychodzić z wody jak złapałam go za rękę.
- Możemy się przejść. Musimy poważnie pogadać.- spuściłam głowę i ruszyłam plażą w przeciwnym kierunku od naszych rzeczy. Carlos poszedł za mną. Szliśmy tak chwile w milczeniu. Jak przyjaciele znikli za horyzontem Carlos się zatrzymał.
- O czym chcesz pogadać?-spytał. Oparłam się o najbliższą skałę i ze spuszczoną głową powiedziałam: O nas.
- Jeśli chodzi o wczorajszy pocałunek to przepraszam- posmutniał
- Nie, nie chodzi o to. Nawet mi się podobało ale....
-Ale co?
- Ale co będzie dalej...
- Ach... Lacy?
- Tak Carlos?- podniosłam głowę
- Czy zostaniesz moją dziewczyną?- zaskoczył mnie. Ja , taka zwykła dziewczyna i on, mega gwiazda. Ja chyba śnię
- Ja... nie wiem co powiedzieć
- Po prostu się zgódź. Zakochałem się w tobie od pierwszego wejrzenia i będę cię kochał aż do końca świata. Choć cię nie znałem, to już po pierwszej naszej rozmowie wiedziałem ,że jesteś tą jedyną.... Koch..- nie dokończył bo go pocałowałam
-...am cię..
- Ja ciebie też- szepnęłam i znów się pocałowaliśmy na tle zachodzącego słońca. Tylko że ten pocałunek był dłuższy i bardziej namiętny.... I tak oto zaczęła się moja przygoda.


* ILEŚ TAM LAT PÓŹNIEJ*

Teraz jestem panią Pena. Mam kochającego męża i dwójkę wspaniałych dzieci- 9 letnią Patrycję i 5 letniego synka Luka. Nie myślałam że znalezienie głupiego portfela całkowicie może zmienić moje życie.....

***********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
* nie umiem tego opisywać więc wybaczcie

LISTA SPRAW XD:

1. Tą część jednorazówki dedykuję Patrycji z bloga o Cher Lloyd i BTR

2. Jak wam się podoba ostatnia część? Bo jak dla mnie to trochę skopałam końcówkę.

3. Przepraszam was za błędy

4. Dziękuję za ponad 1300 wejść! Jesteście kochani

5. CZYTASZ? KOMENTUJ!

6. Jak tam w szkole? U mnie spoczko. Ostatnio dostałam 6 z muzyki, a ja kompletnie nie umiem śpiewać i do tego byłam jeszcze wtedy przeziębiona! Ta pani co mnie uczy musi być jakaś nienormalna żeby totalnemu beztalenciowi  6 dawać

7. Pozdrawiam wszystkich moich ziomusiów i rusherów

8. Coś dużo tych spraw

9. Następny rozdział pojawi się jak pod tym postem znajdzie się 
CO NAJMNIEJ 15 KOMENTARZY ! ! ! ! ! !

wasza Nina Rusherka :*


Ps jak macie jakieś pytania, lub poprostu chcecie pogadać
ninaaniol.1999@onet.pl -mój email
ninaaniol.1999@gmail.com- mój gmail

Ps2 swoje blogi polecajcie lub powiadamiajcie mnie o nowych rozdziałach w zakładce POWIADOMIENIA I SPAM

Dziękuje za uwagę i do zobaczenia

13 komentarzy:

  1. Rusherbisty rozdział!!! dawaj następny rozdział lub jednorazówkę :) I wpadaj do mnie http://btrkahenderson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna ta jednorazówka!!!!!!!!!!!!!!!!Kocham ją!
    Mam nadzieję, że następna będzie o blondasku xD
    <3
    Czekam!

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuje kochana jesteś dawaj nn

    OdpowiedzUsuń
  4. Super jednorazówka i wcale nie spaprałaś końcówkę :) Czekam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam na 36 rozdział :) http://angiebtr.blogspot.com/

      Usuń
  5. Mega jednorazówka:):):) 5 razy ją czytałam:D:D:D Chcę więcej takich :P:P
    pozdrawiam i zapraszam do siebie na http://bigtimerushforeverlife.blogspot.com/
    celu$ka

    OdpowiedzUsuń
  6. Super jednorazówka zapiszę ją sobie jak pozwolisz ^^ bo mi się strasznie podoba.Dodawaj więcej jednorazówek :) Świetnie ci to idzie P.S zapraszam do siebie http://try-be-yourself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. OMG! DZIEWCZYNO TY MASZ DAR! Kurde, też bym chciała znaleźć ten głupi lecz piękniutki portfel należący do takiej gwiazdy.. Kurde aż na 2 minuty się zacięłam! xD Po prostu nie wiem co powiedzieć ten rozdział to więcej niż IDEAŁ! To perfekcyjne jest i nie wiem jak dalej napisać, czekam na nowe rozdziały i czekam także na nowsze jednorazówki! ;**

    OdpowiedzUsuń
  8. To było super. Dodaj następny, bo cię uduszę.

    OdpowiedzUsuń
  9. To nie było super ... O nie nie nie !
    To było raczej hm ... FENOMENALNE <333 Strasznie mi się podoba i żadnej końcówki nie zepsułaś :D
    Czekam na nn ;*
    P.S. Informuj mnie na blogu o nn :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam jeszcze raz na bloga o Monice, ponieważ pojawił się niespodzianka, której mogłaś nie zobaczyć :)

      Usuń
  10. http://rainbow-4everbtr.blogspot.com/
    Nowy rozdział!

    OdpowiedzUsuń
  11. kocham ten blog

    OdpowiedzUsuń