poniedziałek, 17 września 2012

Jendorazówka 1 część 1

Jednorazówka nr 1 z Loganem i Carlosem ! część 1

Nazywam się Lacy ( czyt. Lejsi). Mam osiemnaście lat i mieszkam w Los Angeles. Razem ze mną jest tu moja kuzynka i zarazem BFF, Alex. Mimo iż mieszkamy tu już od 5 lat to nie spotkałyśmy jeszcze żadnej gwiazdy. Obydwie jesteśmy mega fankami zespołu Big Time Rush. Wszystkie ściany w naszych pokojach są obklejone ich plakatami XP Ja najbardziej lubię Carlosa Penę a Alex Logana Hendersona. Za trzy dni ulubieniec mojej kuzynki świętuje swoje 23 urodziny! Miałyśmy niecny plan żeby się wkręcić na imprezę urodzinową ale nie zabardzo wiemy gdzie oni mieszkają. 

Dziś jest 12 września. Wstałam jak zwykle o 8 rano, wzięłam prysznic, ubrałam się w kolorowy T-shirt i dresy, i zeszłam na dół zrobić sobie śniadanie. Alex jak zwykle jeszcze spała. Zrobiłam sobie kanapki z nutellą i kakao. Byłam czekoladomaniaczką XD. Włączyłam TV. Leciało akurat BTR na Nicku. O dziesiątej zeszła Alex.
- Hejka! Co jesz?- spytała przeciągając się
- Kanapki z nutellą.
- Mogę jedną?
- A zrób sobie. :P
- Osz ty.... Mamy pustą lodówkę. Trzeba jechać do sklepu na zakupy.- powiedziała i zrobiła oczka szczeniaka.
- Och... No dobra, tylko przestań się tak szczerzyć- odstawiłam talerz od kanapek i poszłam się przebrać. Załorzyłam żółtą bokserkę, jeansowe szorty i czarne conversy. 
- Kupić ci coś?- spytałam się mojej BFF zchodząc ze schodów
- Lody... najlepiej czekoladowe...- rozmarzyła się
- Dobra to ja lecę. Pa- zabrałam kluczyki od mojego czarnego porshe i ruszyłam do najbliższego supermarketu. Powrzucałam kilka rzeczy do koszyka, zabrałam trochę owoców(bo ja nie jem mięsa) i ruszyłam w stronę kas. Nagle się potknęłam. Przyczyną tego był portfel leżący na posadzce sklepu. Podniosłam go. W środku było mnóstwo forsy, karta kredytowa i klucze. Uznałam, że ktoś może go szukać. Po zapłaceniu za zakupy poszłam do informacji w markecie. Powiedziałam, że znalazłam czyjś portfel, ale nie wiem czyj , bo nie ma w nim dokumentów. Podałam swój numer telefonu i wróciłam do domu. 
- Co tak długo?- spytała się mnie Alex
- Nie uwierzysz co się stało. Znalazłam portfel z ok. tysiącem dolarów!- pochwaliłam się i rzuciłam portfelem w moją BFF.
-Łał! Ciekawe czyj to.- zamyśliła się...

************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Hejka! A więc postanowiłam napisać jednorazówkę, tak jak wynikło z ankiety, o Loganie i Carlosie. Jest to mój pourodzinowy prezent dla Logisia i wszystkich rusherów którzy to czytają. Postanowiłam podzielić ją na kilka części, bo ostatnio sprzęt mi szwankuje. Mam nadzieje że się nie obrazicie za to i będziecie czytać tego bloga dalej. Jakby co to wina mojego laptopa( muszę namówić mamę żeby zainwestowała w nowego XD) . Pozdrowienia dla Jay, rainbow, Justme, i innych.  NINA :*

8 komentarzy:

  1. Bardzo, bardzo ale to bardzo ciekawie się zaczeło :D Nie moge się doczekać jak dodasz kolejną część:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo..... ;*jesteś kochana <3
    Jednorazówka jest genialna!!!! Tylko szkoda, że w częściach, ale wiem, że to nie z twojej winy ;) Naprawdę bardzo mi się podoba.Zaciekawiłaś mnie tą częścią. Ciekawe czyj to portfel :)
    Czekam na następną ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chcieć nastepną część Jednrazówki. Ja czekać xDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Super .! ^^
    Czekam na kolejną część ;D .!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooooo czekam , czekam na kolejną część ! :)

    zapraszam na 26 rozdział :)
    www.nickibtr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. No wreszcie się zebrałam i przeczytała cały twój blog kochana <3
    Muszę powiedzieć, że nie spodziewałam się, że aż tak dobrze piszesz ;) Jednorazówka cudowna i już nie mogę się doczekać nn :D
    Tymczasem zapraszam na nn na:
    http://4ever-monia-and-btr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za tyle miłych słów! Do zobaczenia niebawem... B)

    OdpowiedzUsuń
  8. AAAAAAAAAa dawaj szybko kolejną częsć bo umrę ,na stówe ten portfel jest Logana lub Carlita;p
    pozdrawiam
    celu$ka

    OdpowiedzUsuń