niedziela, 2 czerwca 2013

Rozdział 49 =^.^=

=^.^= Mrauu... Jestęm Kotęm... Mhrrr... Hahaha xD Ostatnio  mam jazdę na koty ;d Nie przynudzam i zapraszam na trochę.... Inny? Rozdział...

****

"Tylko u nas! W M Magazine, wywiad z Pati Majewską i Niną McLeod!

M Magazine: Pati czy słyszałaś o ostatnich hejtach na Ninę?
Pati: Tak i bardzo mnie to martwi, gdyż jesteśmy dobrymi znajomymi.
MM: To prawda?
Nina: Tak. Poznałyśmy się na imlrezie u Justina Biebera i bardzo się polubiłyśmy :)
MM: W takim razie co Pati sądzisz o decyzji Niny?
P: Cóż... Moim zdaniem niepotrzebnie zmienia swój wygląd. Mi to naprawdę nie przeszkadza. Wiele ludzi ubiera się podobnie do mnie i jakoś nikt nigdy nie robił z tego afery więc kompletnie nie rozumiem Niny i mam nadzieję że przywróci swój dawny imige.
N: Skoro tak uważasz to z chęcią. Znudziły mi się te babcine ciuchy i zdecydowanie wolę brązowe włosy a nie blond ;)
MM: W takim razie co zamierzacie zrobić z hejterami których z każdą chwilą przybywa?
N: Nic... Mamy zamiar cieszyć się z ilości naszych fanów a nie zamartwiać się niepotrzebnie hejtami :)
P: Prawda :) I mamy nadzieję że po tym wywiadzie fanów będzie jeszcze więcej
MM: Skoro sprawę hejtów mamy załatwioną może powiecie coś na temat waszej kariery, życia prywatnego?
P: Aktualnie pracuję nad nową płytą i za 1,5 roku wybieram się w trasę ;)
N: Nadal trwa trasa Big Time Rush, gdzie występuje jako support a potem chcę zająć się fotografią lub malarstwem.
MM: A jak układają się twoje relacje z Carlosem?
N: Bardzo dobrze. Naprawdę zaskoczył mnie oświadczynami. Kochany z niego wariat <3
P: Mam nadzieję że zaprosicie mnie na ślub xD
N: Hahah xD No pewnie że tak!
MM: Zaplanowaliście już datę ślubu?
N: Tak szczerze to nawet o tym nie rozmawialiśmy. Cieszę się każdą chwilą spędzoną razem z Carlosem i narazie nie myślimy o tym co będzie dalej
P: Serio? Nie myśleliście jeszcze o małych Peniątkach?!
MM: Myślę że to jest już ich sprawa Pati
P: Ma pan racje redaktorku xd
N: A co u ciebie Pat?
P: Jestem szczęśliwym SINGLEM!
MM: Hah ;D Słyszycie panowie? Ona jest do wzięcia!!!
P: No bez przesady...
N: xD
MM: Dziękujemy za wywiad i życzę wam szczęścia no i  miłości
P i N: My również dziękujemy

Tak drodzy państwo! Kryzys zarzegnany i Nina znów jest sobą! I apel do fanów Pati... Ona jest WOLNA! A co myślicie o Ninie i Carlosie? Zdaniem M Magazine tworzą jedną z najbardziej dopasowanych i najsłodszych par świata i rzeczywiście się kochają o czym świadczą poniższe zdjęcia:

....

-Logan... Musimy pogadać...
-O co chodzi?
-Widzisz, bo ja... Ja cię już nie kocham....
-Ja chyba ciebie też nie...
-Przyjaciele?
-Przyjaciele na zawsze :)

.....

" Kochani... Zerwałam z Loganem i zostaliśmy przyjaciółmi. Teraz już nic mnie tu nie trzyma i... I to już najwyższy czas abym zaczęła spełniać swoje mażenia. Wyjeżdżam do Singapuru, do rodziców... Będę tam uczyć angielskiego w szkole. Może nigdy o tym nie wspominałam ale to właśnie to chcę robić w życiu. Wybaczcie, że się z wami nie pożegnałam osobiście, tylko zostawiam list, ale nie dałabym rady. Mam nadzieję, że mnie zrozumiecie. Nigdy was nie zapomnę. Już na zawsze zostaniecie w moim sercu... Kocham was! Wasza na zawsze,

Claudia ;*** "

***

I to cały dzisiejszy rozdział. W następnym dopiero będzie się działo... Ale nic więcej nie powiem ^^ Proszę o komentarze i (jakby ktoś nie wiedział) do góry w zakładkach jest nowa jednorazówka "15-111" Serdecznie zapraszam :) Buziaki,

Nina Rusherka xoxoxo

12 komentarzy:

  1. Łoooł~~
    Małe Peniątka, hihi XDD
    Jej, szkoda że Claudia wyjeżdża ;__;
    SMUTECZEK.
    Aczkolwiek, Loguś pewnie znajdzie sobie kogoś fajnego <3 Jestem pewna.
    Szkoda, że rozdział krótki, ale jestem i tak zachwycona, jak zawsze :D.
    I zapraszam do mnie na bardzo-dojrzale-btr.blogspot.com, bo już jest new :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wywiad świetny xd Haha! xd
    Skoro Logan sam to kogoś musisz mu znaleźć! ;p
    Rozdział cudny xd Czeeeekam nn ;*
    I zapraszam do siebie na nowy xd
    http://james-maslow-x-jessica-olson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Logan jak chcesz ja jestem singlem!!! xD nie no żartuje xd Singlem jest być super *___* Ta wolność ^^
    Małe Peniątka x333 Jak to słodko brzmi ^^ Mi tak zawsze mówią >.<
    Czekam niecierpliwie na nn :***

    OdpowiedzUsuń
  4. Uuu.. no cóż za wywiad ^^ Łeee.. no szkoda że Loguś jest znowu sam weż mu jakąś lalę załatw xD No i jeszcze do tego Claudia wyjechała? No teraz to mam doła.. Rozdział świetny czekam na nn:* Kocham Cię <33

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki zajebisty wywiad! Heheszky ^^ *.* Peniątka *o* Ja chcę jedno xD
    Co ty kombinejszyn ? :O Logan... ja zawsze jestem... zjebałam Kendallowi twarz, pozbawiłam go samochodu... jestem do wzięcia ^^ xD
    A tak propo to Kendall odzyskał wóz? :o Bo ja mu nie podrzuciłam...
    Ale mnie zaproszą na ślub, nie ?

    czekam nn :**

    OdpowiedzUsuń
  6. No wowww? o.O
    Jaki wywiad :D
    Peniątka *OOOOOOOOOOOOOOOO* Nawet nie wiesz jak się cieszę :D
    Czekam na kolejny <333
    Ps. http://adussangelika.blogspot.com/2013/06/rozdzia-lvii.html zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wywiad niezły ^ ^ I JA CHCE JUŻ ŚLUB CALORSA I NINY!! ^ ^ Rozdział Super :) Czekam nn :*

    Zapraszam http://angiebtr.blogspot.com/2013/06/rozdzia-20.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wywiad <3 ^_^ No, no! :3 Czekam na nn :*

    OdpowiedzUsuń
  9. 1.Z góry sorka za króciaśny kom, ale rozmarzyłam sie o kotach =^.^=.
    2.Pati wolna? No raczej nie długo ;D
    3.Claudia -.- Zerwania :'(
    4.Czekam :*
    5.Zapraszam do mnie na nn :)

    OdpowiedzUsuń
  10. hej, hej kochana, przepraszam za moją długą nieobecność, teraz będę dodawała komcie w miarę regularnie, szlaban mi się skończył i chcę być grzeczna!
    Rozdział słodki, fajnie, że Claudia bd rozwijała swoją pasje, szkoda tylko, że nic z Logim i że zostawiła tylko list:(
    Musisz częściej dodawać takie wywiady, tyle, że dłuższe!
    Ojoj coś mi się wydaje że Pati długo nie bd Singielką;*
    Kocham i pozdrosy, zapraszam do mnie na nowy rozdział!
    http://pocketsfullofstonesbtr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. A tak PS to chciałabym ściągnąć od cb ten pomysł z wywiadem, oczywiście jak tylko pozwolisz:]

    OdpowiedzUsuń
  12. ja się już boje ... jak usłyszałam kilka słów o kolejnych to się przeraziłam D: ale dobrze że już jest klawo jak cholera :D PAt i Nina rządzą!!! woohoooo!!! :D szkoda że Klaudia zerwałą z Loganem :( ona najpierw Jamesa potem Logana xD lece czytać dalej! :D

    OdpowiedzUsuń