sobota, 22 czerwca 2013

Rozdział 53 ♡

I oto rozdział pt "zemsta Sylwii cz.1"

Rozdział 53 ♡

JUSTINE:

-Logaaaaaaaaaaan!- wydarłam się wchodząc do domu BTR
-Tu jestem!- usłyszałam z salonu
-Zostawiłeś swoje kąpielówki u mnie w łazience- mruknęłam i rzuciłam nimi w niego.
-Dzięki!- pocałował mnie w poliko i wrócił do salonu. Chłopacy grali na konsoli a dziewczyny czytały jakieś magazyny.
-Logan przyniesiesz mi wodę z kuchni- uśmiechnęła się tajemniczo Sylwia
-A zrezygnujesz z zemsty?
-Możeee...- wstał i poszedł-  ....nie- dokończyła i się zaśmiała
-SYYYLWIIIIEEEETTTTTTTTAAAAAAA!!!!!!!!!- wrzasnął szatyn i po chwili wszedł do salonu oblany białą i lepką mazią
-Co to jest?- zaciekawili się chłopacy
-A jak myślicie?
-Klej? - strzelał Logan
-Nie
-Mleko?- zgadywał dalej Kendall
-Nie
-Pierwsza litera?- spytał Carlos
-Ssss....- zasyczała Sylwia
-Sper...?- zaczęła Nina
-....Maa?- dokończyłam
-Tak ^^- zaśmiała się złowieszczo czerwona
-Fuuuuu!- skrzywił się Logan i pędem pognał do łazienki
-Skąd ty tyle tego wzięłaś?- zdziwiła się Asia
-W internecie można kupić wszystko- odparła i pocałowała Jamesa. No powiem że tą odpowiedzią to ona mnie zaszokowała.
-Zadowolona? Dasz mi teraz spokój?- po godzinie szatyn wrócił do salonu
-Taaak. To koniec..... fazy pierwszej- zaśmiała się złowieszczo. Ja serio nie wiem jak James z nią wytrzymuje o.O Włączyliśmy film przyrodniczy o wilkach. W połowie Logan zasnął. Sylwia pożyczyła od Niny marker i zaczęła pisać po Hendersonie. Narysowała mu "zboczone" rysunki na twarzy i na całych rękach napisała słowo "gej". Gdy Logaś się obudził był mocno wkurzony.
-Sylwiaaaaa!!!- wrzasnął. Ta tylko zaczęła się panicznie śmiać.
-Loguś nie chcę cię martwić ale to jest niezmywalny marker- dodała Nina
-No super- mruknął
-Logan idzemy gdzieś?- zaproponowałam
-W takim stanie?- zdziwił się.
-Choć i nie marudź- wyciągnęłam go siłą z domu. Mina ludzi na jego widok była powalająca xD Poszliśmy do parku gdzie szatyn kupił mi lody ^^ Potem wstąpiliśmy do wesołego miasteczka. Byliśmy na diabelskim młynie, karuzeli, rollercosterze i w domu strachu. Henderson wygrał dla mnie pluszowego misia, którego nazwałam Philip xD Udało mi się namówić Loggiego na zakupy w centrum handlowym a potem on zaprosił mnie do kina. Poszliśmy na komedie romantyczną. Była całkiem śmieszna :d Dziwnie się poczułam jak przy finałowej scenie wszystkie pary w kinie zaczęły się całować. Logan chwycił mnie za rękę i również mnie pocałował. W moim brzuchu wybuchło stado motyli >.<
-Wiesz... chyba się zakochałem- zaczął
-W Jamesie- dokończyłam za niego
-Nieee..  w tobie- znów mnie pocałował.
-Zostaniesz moją dziewczyną?- spytał gdy film się skończył
-To ma cie ochronić przed Sylwią?- podniosłam jedną brew do góry
-Nie. Kocham cię... ale tamto też-wyszczerzył się
-W takim razie... pewnie że tak!- rzuciłam mu się na szyję i mocno przytuliłam.
-To teraz jedziemy do ciebie po twoje rzeczy i przeprowadzasz się do nas- zaśmiał się szatyn
-Lego uważaj na słowa- mruknęłam. Tak jak powiedział tak zrobiliśmy . Gdy weszliśmy do willi BTR mina Sylwii była bezcenna xD
-Wyjeżdżasz gdzieś?- spytała
-Nie. Wprowadzam się tu- uśmiechnęłam się
-Dlaczego? -dalej nic nie rozumiała
-Bo jestem DZIEWCZYNĄ Logana- dodałam
-Taaaaak!!!- Nina i Asia mocno mnie wyściskały
-Gratulacje- przytuliły też Logana
-A my?- obużyli się KenLos
-Och..-mruknęły dziewczyny i namiętnie je pocałowały. Ciszę przerwał dzwoniący telefon Carlosa.

CARLOS:

-Hallo? - odebrałem
-Co ty sobie wyobrażasz dziecko?! Dlaczego ja sie dowiaduje o twoim ślubie od Javiego?! I kiedy masz zamiar zabrać te zwierzaki?! Rządam wyjaśnień!!!- usłyszałem głos mamy w słuchawce
-Mamo...
-Co mamo?! Ja ci już w niczym nie pomogę!! Jutro po ciebie przyjeżdżam i wracasz ze mną do Columbii!!!- krzyknęła i się rozłączyła. No pięknie -,- Przecież nie zostawie ciężarnej Niny samej... Po minach przyjaciół stwierdziłem że wszystko słyszeli.
-Co teraz?- jako pierwsza odezwała się Nina
-Nic. Nie dam się jej z tąd wywieść- byłem bardzo pewny siebie. Zjedliśmy razem kolację po czym rozeszliśmy się do swoich pokoi.
-Czym się tak martwisz?- spytałem Ninę  kładąc się obok niej
-Twoją mamą- westchnęła
-Nie bój się. Załatwię z nią wszystko i będzie dobrze- uśmiechnąłem się
-Co powiesz na to aby w przyszłym tygodniu zacząć remont pokoju na dziecięcy?- spytałem po chwili namysłu
-Carlos... to dopiero drugi miesiąc- zaśmiała się
-To co? Zacząć chyba mogę?
- Jak chcesz- pocałowała mnie. Jutro zapowiada się nerwowy dzień...

***

Coś krótki ten rozdział :/ Wena mi ostatnio uciekła na to opowiadanie... no nic. Proszę o komentarze i wasze szczere opinie :) Pozdrawiam,

Nina Pena xoxoxo

9 komentarzy:

  1. Ło em giee!!! Rozdział jak zawsze zajebisty! I nie gadaj głupot ^^
    Awww <3 jestem dziewczyną Logana ^^ On się odgejował xd I jestem jego dziewczyną ^^
    Matka Carlosa to zuoo! już jej nie lubiem xd Ale niech się trzyma od nich z daleka, bo jak ja mieszkam z nimi w jednym domu, to... przecież pracuję w CSI xD i mam broń i helikoptry ^^

    czekam nn :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahahahahha! Matka Carlosa mnie powaliła! Hahahahahahhaa. Naprawdę uważa, że uda się jej zabrać Losa z powrotem do Columbii?! Hahahahahaha. Na pewno nie gdy jest tam Nina, Sylwia, Justine (gratuluję związku), Aśka, James, Logan (już nie gej :( a tak słodko mogło być) i Kendall. Ona chyba nie wiem z kim zadziera. Hahhahahahahahah. Odwala mi, ale mam pasek na świadectwie! TAK!!! Rozdział genialny. Czekam na nn

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooooo Zemsta Sylwii jest ekstra! Jak ja kocham takie akcje! Rozdział boski. czekam nn;**

    OdpowiedzUsuń
  4. Boże o.O Ja się zaczynam bać Sylwi o.O Ale maiała dobre pomysły :D Rozdział świetny ^ ^ czekam nn :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bosz, Carlos jest dorosły, ma dziecko w droze i żonę -,- Jaka matka O.o Logie ma dziefczne ^^ Gratulki <3 Czekam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahahah Sylwia to ma pomysły na prawdę xD Oooo.. jak super że są w końcu razem. A tak właściwie to Uff.. dobrze że jednak nie jest tym gejem^^
    Carlos jaki opiekuńczy :) Będzie z niego dobry tatuś ;D O ho. Matka Carlosa wkroczyła z buciorami w ich życie :/ Noo... mam taką cichą nadzieję że zaakceptuje Ninę i wgl. Rozdział zajebiaszczy czekam na nn:* Kocham cię twoja BFF <3333

    OdpowiedzUsuń
  7. Łooooooooo matko jak ty tak mozesz gadać co?! Powaliło cie?! On ma te +20 lat a ty mu kobieto będziesz truć dupe! Bo co? bo ma żone, będzie ojcem... miektórzy są gorsi!
    Logan ma dziewczynę, Logan ma dziewczynę, Logan ma dziewczynę xD WOOOHOOO! :D
    Czekam na nn :***

    OdpowiedzUsuń
  8. phahahahahahahahaa xddddddddd nie no ja jestem okropna wiem o tym xDD ale patrz, udało mi się nadrobić!!! :D genialny rzdz!! :D dobra ja musze lecieć teraz i wreszcie moge napisać że czekam na kolejny rzdz!!! :D PZDR! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Phahahahahahhahahahahahhaha to z sperną to rozwaliło system! To jest MEGA GENIALNE! daj mi trochę tych pomysłów, są mega! *O*
    Ooooooo Carlos już pokoje będzie szykować ^^ wooohooo :D Logan ma dzieeeewczynę ^^ Gratki stary :D
    Czekam na nn :***

    OdpowiedzUsuń