poniedziałek, 10 czerwca 2013

Rozdział 51 :)

Rozdział 51 :)

NARRATOR:

Po wspaniałej nocy poślubnej państwo Pena wybrali się na snowboard. Tymczasem w domu BTR chłopacy leczyli kaca, Sylwia ... Spała xd A Asia się denerwowała. Od pewnego czasu źle się czuje i ma poranne mdłości. Niepokoi ją jej stan. Bardzo by chciała porozmawiać z Niną dlatego czeka aż przyjaciółka będzie dostępna na skypie. Po 3h w końcu się doczekała. Pobiegła szybciutko do swojego pokoju i się w nim zamknęła.

**rozmowa na Skypie**
(N-Nina; A-Asia)

A&N: Musimy poważnie porozmawiać
A:Ty pierwsza
N: No więc od pewnego czasu dziwnie się czuję i...
A: Okres mi się spóźnia
N: Mi też :/
A: Czy ty myślisz o tym samym co ja?
N: Kupujemy 3 testy i jutro o 12 na skypie je zrobimy ok?
A: Dobrze
N: A teraz opowiadaj jak tam noc poślubna ^^
A: Było niesamowicie! A chłopaki i Sylwia leczą teraz kaca xD A właśnie... Gdzie Carlos cię porwał?
N: Do Norwegii. Uczy mnie jazdy na snowboardzie ;d
A: Tylko mi się tam nie zabij!
N: Nie zabije xD
A: Kończę bo Kendall się do mnie dobija. Paa ;*
N: Papa kochana ;**

**koniec rozmowy**

Obydwie dziewczyny były bardzo zestresowane jutrzejszym dniem.

**Next Day**

Nina obudziła się wtulona w tors swojego męża. Tak strasznie słodko wyglądał jak spał >.<
-Kochanie... Wstajemy- dziewczyna zaczęła go budzić
-Jeszcze chwilkę...- mruknął. Ona go nie posłuchała i pocałowała go namiętnie w usta. Chłopak od razu się obudził.
-Idziemy na stok?- uśmiechnęła się Nina
-Ale najpierw porządne śniadanie- odwzajemnił uśmiech. Zeszli razem na dół i zjedli kilka świeżych kanapek. Następnie ubrali specjalne kombinezony i ruszyli na stok. Nina nie umiała jeździć na snowboardzie więc Carlos musiał ją nauczyć. Szło mu to całkiem nieźle i po paru godzinach dziewczyna umiała jeździć już sama . Postanowili wrócić do domku . Po drodze Nina wstąpiła do apteki wykręcając się kupnem tabletek na ból głowy. Wrócili, zjedli obiad i Carlos wyszedł rąbać drzewo do kominka a Nina zadzwoniła do Asi.

(A-Asia; N-Nina)

A: masz wszystko?
N: Mam a ty?
A: Też. Boję się :/
N: Me too. Gotowa?
A: Tak ... znaczy NIE!

(Dziewczyny poszły do łazienki i wróciły po kilku minutach)

N: Pierwszy?
A: Pozytywny
N: U mnie też :/
A:Drugi?
N: Po-pozytywny
A: Negatywny
N: T-trzeci?
A: Po-po-pozytywny
N: Negatywny
A: 2/3 pozytywne....
N: Jak wrócę to pójdziemy do ginekologa. Narazie nie mów nikomu dobrze?
A: No pewnie. I co my teraz zrobimy? Mama mnie zabije :'(
N: Ja nie chce mieć dziecka w wieku 19 lat! (rozpłakała się)
A: A myślisz że ja chce? Nie damy sobie rady (również płacze)
N: Damy radę... musimy
A: kończe bo Kendall się do mnie dobija. Pa ;*
N: Papa ;*

(Koniec rozmowy)

Carlos narąbał odpowiednią ilość drzewa i wrócił do domu. Zastał tam płaczącą żonę (jak dziwnie mi się tak pisze xD).
-Kotek... wszystko w porządku? Coś się stało?
-Wszystko w porządku. Czytałam taką wzruszającą  wojenną książkę i tak jakoś wyszło (tak Pati chodzi o twoją jednorazówkę)- próbowała się uspokoić Nina
-Choć tutaj- Carlos ją przytulił i pocałował w czoło. Gdy dziewczyna się uspokoiła Latynos napalił w kominku. Usiedli razem na kanapie z kubkiem gorącej czekolady i włączyli jakiś film w TV. Tak minął im czas aż do wieczora...

***

Rozdział krótki ale mam nadzieję że się podoba :) co wy na to aby była podwójna ciąża? Hehe xD Czekam na komentarze, pozdrawiam,

Nina Pena xoxoxo

10 komentarzy:

  1. Chcemy ciążę! Chcemy ciążę! Ludzie łacyzmy sie i zróbmy aby one były w ciaży! xD To by było epickie... Kendall... Carlos ile wy macie plemników w spermie? xD
    Ale zaczęłam się pizgać kiedy napisałaś zę chodzi o moją jednorazówkę >.< Własnie musze zobaczyć czy wydawnictwo mi odpisało!
    Czekam niecierpliwie na nn :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieje się. Podwójna ciąża? Ciekawe jak zareagują mężowie. Czekam na nn

    OdpowiedzUsuń
  3. Łooo ciąża do kwadratuu :D hahaha ^_^ Sooł słit ^^ No no! ;D Czekam na nn : *

    OdpowiedzUsuń
  4. O ja pierdole - moja reakcja na rozdział.
    TAK, TAK, TAK!!!!! Niech będą dwa słodkie dzidziusie <3 Take puci puci XD
    Haha. Dobra odbija mi od nic nie robienia XD
    Rozdział genialny. Czekam nn;**

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahahahahhahahah, xD No wiecie, żonka ma męża, ale co z niezamężną? >.< Masakra x3 Cudno *.* czekamy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciąża? TAAAAAAAAAAAAAAAAAAK !!!!!! :D Pragniemy tego *OOOOO*
    Rozdział superowy <333

    Ps. http://adussangelika.blogspot.com/2013/06/rozdzia-lix.html zapraszam;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Że WHAT?! Ja chciałam być chrzestną a nie matką! Ale w sumie czemu nie ^^ Ajj będę miała dzidziusia <3 Jestem ciekawa reakcji Kendalla :D Rozdział świetny czekam na nn:* Kocham Cię <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Uuuu *.* podwójna ciąża i jestem happy ^ ^ Rozdział świetny, ale dziewczyny powinny powiedzieć chłopakom o ciąży ^ ^ Czekam nn :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietny rozdzial , kiedy nastepny?? Czekam z niecierpliwoscia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. hahahaha xd właśnie ludzie ile wy macie plemnikó w spermie? xd i póżniej mówisz Pat że ja jestem zboczona xD uuu podwójna ciążą :D strike! xDD hahahaha xD woooohooo!! dobra niewiele mi juz zostało :D

    OdpowiedzUsuń