niedziela, 26 maja 2013

Rozdział 48 :I

No cóż... Skutek był odwrotny od zamierzonego ale to moja wina :/ Chciałam się was spytać po ludzku co o tym myślicie a tu "ktoś" zaczął hejtować Pati.... Pati, kochana, przepraszam cię bardzo! W pewien sposób czuje się odpowiedzialna za swoich fanów i psychofanów (takich jak ten anonim). I żeby nie było, NIE USUWAM BLOGA TYLKO PISZE GO DALEJ!!!! Ale... kara dla Anonima musi być....

Rozdział 48 :I

Nina:

-A więc... tato... co masz mi do powiedzenia?- spytałam gdy usiedliśmy wygodnie w tour-busie
-Po pierwsze bardzo cię przepraszam, że nie odwiedzałem cię przez te wszystkie lata ale wysyłałem przecież listy- zaczął
-Listy? Nie dostałam żadnego...- posmutniałam
-Gdy się urodziłaś musiałem przeprowadzić się do UK. Należałem do pewnego niebezpiecznego gangu przez co 3 lata później, po narodzinach Alexandry, trafiłem do więzienia. Pisałem do was listy ale jak widać doszły one tylko do Alex. Z więzienia wyszedłem dopiero 3 miesiące temu. Chcę teraz nadrobić czas spędzony bez ciebie- wytłumaczył.
-Nie wiem co o tym myśleć- spojrzałam pytająco na Carlosa. pokiwał twierdząco głową-No dobrze.. Dam ci szansę tato- przytuliłam mężczyznę
-Dziękuję córeczko- odwzajemnił uścisk.
-Może pójdziemy gdzieś w trójkę?- zaproponował mój narzeczony
-Z chęcią- uśmiechnęłam się. Poszliśmy do pobliskiego parku na lody a potem na gokarty. Świetnie się bawiłam i w końcu poczułam się kochana przez rodziców ^^ A właściwie to rodzica... Ciekawa jestem co się stało z tymi listami...Pewnie mama je spaliła czy coś. Szkoda bo z chęcią bym je teraz poczytała. Tata pojechał do Anglii a my dalej w trasę. Właśnie przeglądałam strony internetowe z plotkami i natrafiłam na bardzo ciekawy artykuł...

"Naszym redaktorom udało się dowiedzieć bardzo ciekawych rzeczy z pewnego źródła... Od samej Camille Romano! Zdradzi nam ona największe tajemnice Niny McLeod..."

Zaciekawiona postanowiłam czytać to dalej...

"BRAVO: Jaka tak na prawdę jest Nina?
Camille: Tak szczerze to podła i kłamliwa żmija, która tylko szuka okazji jak wykorzystać Carlosa i Jamesa. Tak na serio to Maslow nie jest jej kuzynem, tylko go udaje.
B: Skąd ta pewność?
C: Mieszkałam z nimi przez pewien czas i dowiedziałam się kilku rzeczy.
B: Powiesz nam coś na temat ostatnich zaręczyn Niny i Carlosa?
C: Uważam że Carlos robi to z czystej litości a Nina, ta kopiara, to zwykła zołza i puszczalska. Carlosowi lepiej byłoby z Alexą.
B: Dlaczego nazwałaś Ninę kopiarą?
C: Sama nigdy się nie ubiera tylko ściąga od innych gwiazd, jak np. Patrycja Majewska, piosenkarka i tancerka.
B: Rzeczywiście widać pewne podobieństwo w ich ubiorach. Dziękujemy bardzo za wywiad.
C: Ja również dziękuję. Chcę tylko by świat poznał całą prawdę o McLeod.

Czy to co powiedziała Camille Romano to prawda? Czekamy na odpowiedź ze strony BTR i ich partnerek..."

No szlak by to trafił! Że ja to niby kopiara!? I to jeszcze Camille??!?? Skandal!!! Rozwścieczona pokazałam ten wywiad Asi.
-O Matko... Nina, masz przechlapane. Czytałaś komentarze pod tym?- zasmuciła się moja BFF
-Nie, i nie mam takiego zamiaru. Nie chcę się denerwować.
-I co teraz zrobisz?- spytała
-Nie wiem. Jestem kompletnie bezradna...
-Nie przejmuj się tymi hejterami. Oni ci tylko zazdroszczą szczęścia. Zobaczysz że za kilka dni sprawa ucichnie i zyskasz jeszcze więcej fanów- pocieszała mnie przyjaciółka
-Może i masz rację... Przemyśle to jeszcze- położyłam się do łóżka i myślałam nad tym wszystkim. Po kilku godzinach doszłam do wniosku, że czas na zmianę swojego wizerunku. Następnego dnia udałam się z Asią do centrum handlowego, gdzie kupiłam zupełnie nowe ubrania. Od dzisiaj będę chodzić w samych sukienkach, garsonkach i butach na obcasie. Chciałam nawet przefarbować włosy na blond ale po dłuższym namyśle kupiłam tylko perukę. Następnie umówiłam się z dziennikarzem na wywiad. O 14:00 weszłam do budynku gazety BRAVO.
-Dzień dobry. Pani do?- przywitał mnie dziennikarz
-Nina McLeod jestem. Po waszym ostatnim wywiadzie z Camille Romano postanowiłam zmienić wygląd- uśmiechnęłam się. Facet był bardzo zdziwiony i szybko przystąpił do wywiadu. Już następnego dnia w gazecie ukazał się artykuł o mnie, który zaczęłam czytać na głos w tour-busie, gdzie byli wszyscy moi przyjaciele.

"Drodzy czytelnicy BRAVO! Nina McLeod (19 lat) dość szybko odpowiedziała na słowa Camill Romano (22 lata). Otóż Nina spotkała się wczoraj z jednym z naszych dziennikarzy na szczerej rozmowie. Powiedziała, że wypowiedź Camille bardzo ją poruszyła i aby uniknąć kłopotów z Patrycją Majewską, postanowiła zmienić swój wizerunek. Zmiany są bardzo zaskakujące! Poniżej możecie zobaczyć narzeczoną Carlosa Peny (22 lata) z Big Time Rush w jej zupełnie nowym obliczu. Czy jej fanom spodoba się ta dość drastyczna zmiana, czy w ten sposób zyska jeszcze więcej hejterów? I co na to wszystko Pati Majewska (20 lat)? Dowiecie się już niedługo!


Nowa Nina!

-Że co?!- oburzył się Carlos
-Że to. Jestem wrażliwa i naprawdę nie umiem pozostawić obojętnie tych hejtów- wytłumaczyłam
-I dlatego masz zamiar iść im na rękę?Chcesz się poddać?- wypytywał dalej James
-A jest inne wyjście?- zdenerwowałam się. Nagle mocno rozbolał mnie brzuch i pobiegłam do łazienki. Zwymiotowałam ale ból brzucha nie mijał.
-Wszystko okey?- zmartwił się Carlos
-Taak. Do jutra mi przejdzie- "Chyba" dodałam w myślach. Jedyne na co teraz czekam to na opinie ze strony Pati Majewskiej. Mam nadzieję że się nie obrazi...

~~~*~~~

No i proszę bardzo Anonimku! Mój fanie! Jesteś w moim opowiadaniu! Znaczy się będziesz... Buhahahaha! Stwierdzone jest to iż mi odbija ale w następnym rozdziale zobaczycie jak ja się czuję w zaistniałej sytuacji. Pati mam nadzieję że mi wybaczysz!

A i jeszcze jedno... W 50 rozdziale miała być super, extra niespodzianka ale nie wiem czy dam radę to napisać :/ Jak to mi kiedyś pisaliście.. mój blog i mogę na nim robić co chcę. Wiem że to trochę niesprawiedliwe , bo wy na tym cierpicie, ale wynagrodzę wam to jednorazówką, która pojawi się tu jeszcze w tym tygodniu. Podziękowania proszę zanosić do mojego "fana" i równocześnie hejtera Pati :)

Pozdrawiam, Nina Rusherka xoxoxo

16 komentarzy:

  1. Nina to jest super! Carlos chyba zostanie tatusiem. Camille to podła ******! Jak można coś takiego mówić?! Czekam na nn

    OdpowiedzUsuń
  2. sNGSUGSKKONDEGONSjndfjognsurbgslslfkd
    Zabiję! Nie ciebie tylko Camille :3 Ale to podła ****!
    Ja ją ***** awbkwn te dziwne nie zinterpretowane wcześniej litery to moje reakcje... ale Nina, to jest genialnie, zajebiste i wgl! Kiedy to czytam to mam takiego zaciesza że nie wiem... <3
    Czyżby Nina była w ciąży? ^^

    czekam nn :*

    OdpowiedzUsuń
  3. AAAAA Nina pewnie jest w ciąży! WOO HOO! Weź się nie przejmuj hejtami. To są zwykli idioci i tyle. Twoje opowiadanie jest genialne :)
    Co do Camile to: Co za su*a. Ja ona mogła tak nakłamać?! No weeeeeeź. Ja tego nie rozumiem -.-
    Ale Nina ekstra wygląda :)
    Rozdział ekstra
    Czekam nn;**

    OdpowiedzUsuń
  4. oo no no zemsta. Rozdział fajny dawaj szybko nmn

    OdpowiedzUsuń
  5. Nina Nina Nina Ninaaaaa xd Mówiłam ci że nic sie nie stało, na serio nic a nic xD Ja tymi hejtami się nie przejmuje spokojnie.... kochana wszystko jest w porządku :)
    Rozdział super ale serio nie musiałaś tak wszystkiego zmieniać, ja dam rade sobie z tym hejterem... oj ja już sobie dam radę xd
    Serio nie przejmuj się i czekam na nn :********

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz co znowu narobiłaś suko -,- To twoja wina ! Nina zmienia całą historie przez ciebie !

      Usuń
    2. Anonimie możesz się odwalić od mojej przyjaciółki? -.-

      Usuń
    3. Dajcie spokój Pat.. No matko boska. Co ona wam takiego robi?!

      Usuń
  6. Wow...No to dzieje się dzieje o.O W sumie to rozdział mi się bardzo podoba :) Czekam nn :*

    OdpowiedzUsuń
  7. OMG! Jaka ta Camile jest głupia! Nie no tego to się nie spodziewałam -.- Ooo.. wypad z tatą ^^ Ależ Nina się odstrzeliła xD Oh ja jak zwykle robię za dobrą przyjaciółkę oh, jestem zaszczycona :) Weronka masz mi się tu tym anonimem nie przejmować wiem że jesteś wrażliwa naprawdę rozumiem to ale przecież nie możesz się zmieniać przez jakiegoś cieloka xD Rozdział świetny czekam na nn i na dzidziusia Niny bo coś mi się wydaje że będę ciotką xD Kocham Cię :* Twoja BFF <333

    OdpowiedzUsuń
  8. Camile...Tyle słów do powiedzenia, ale ktoś jeszcze by mnie zgłosił xD Czuuuuuuuuuuuuuję dzidziuuuusia ^^ a tak konkretniej Carlosa juniora ;D Czekam kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Że whaaat ?! O.O Jaka Camille ! xD Hahaha ! Czeeeeeekam nn ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://james-maslow-x-jessica-olson.blogspot.com/ U mnie nowy ;D

      Usuń
  10. No wooow? o.O Ja stawiam że Nina jest w ciąży :D Fajnie by było mieć takiego małego, słodkiego dzidziusia x333
    Czekam na kolejny <3

    OdpowiedzUsuń
  11. http://mojswiattoty.blog.pl/ to mój blog, gdybyś powiedziała mi jaką masz o nim opinię, twój jest ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uuuu jaka zmiana :D nie dac się hejtą!! piepszyć je szybciej niż dzika kuna w agreście! wooohooo!! :D xD trololololol! :D świetny rzdz!!! teraz relax na plaży i wracam do komciania :D ^^

    OdpowiedzUsuń