czwartek, 9 maja 2013

Rozdział 46 :3

Siemkaa! W odpowiedzi na komentarze:

Niespodzianka Carlosa pojawi się w około 50 rozdziale!!!

Także poczekacie sobie :P  A teraz zapraszam na moje wypociny....

ROZDZIAŁ 46 :3

Carlos:

Obudziłem się dość wcześnie, bo o 7:00. Trochę się wystraszyłem bo nie było obok mnie Niny. Po wczorajszej nocy kocham ją jeszcze bardziej.... O ile to w ogóle możliwe :d Ubrałem czyste ciuchy i poszedłem do kuchni. Przez szklane drzwi zobaczyłem Ninę siedzącą na plaży. Wyszedłem na dwór i pocałowałem ją w czubek głowy. Usiadłem za nią i wtuliłem nos w jej mięciutkie włosy.
-Piękne prawda?- spytała wpatrując się we wschód Słońca.
-Ty jesteś o wiele piękniejsza- mruknąłem jej do ucha. Cichutko się zaśmiała. Siedzieliśmy w ciszy do póki słońce całkowicie nie wynurzyło się zza horyzontu.
-Trzebaby się zbierać. O 9:00 mamy być pod studiem- wstałem niechętnie. Dopiero teraz zauważyłem że Nina ma na sobie moją ulubioną bluze.
-Ładnie ci w moich rzeczach- zaśmiałem się.
-Wiem^^- wstała i mnie pocałowała. Zabraliśmy wszystkie bagaże i  wsiedliśmy do mojego auta. Do studia dotarliśmy w 15 min. Stał już tam nasz tour-bus.
-No nareszcie! Dobrze cie widzieć całego i zdrowego Carlos- podszedł do nas Gustavo.
-Hahaha xD fajnie to słyszeć. Gdzie reszta?- szef wskazał na busa. Weszliśmy z Niną do środka i co zobaczyliśmy? Śpiących i ledwo żyjących chłopaków i dziewczyny grające na PSP xD
-Heeey!- Nina rzuciła się na nie i pożądnie wyściskała
-Co ty taka wesoła?- spytała Asia
-Mam swoje powody- poruszyła śmiesznie brwiami
-Fajnie wyglądasz w bluzie Carlosa- stwierdziła Calu
-Bo w moich ciuchach każdy wygląda fajnie- zaśmiałem się
-Żebyś się nie zdziwił- mruknęła Sylwia. Tour-bus ruszył. Sylwietta grzebała coś na laptopie, Asia i Klaudia oglądały MTV, ja siedziałem i słuchałem muzyki a Nina siedziała na moich kolanach i rysowała. Zleciało nam tak z 1,5 h.
-O czym myślisz?- szturchnęła mnie moja dziewczyna
-O nas, o przyszłości, o wczorajszym wieczorze- uśmiechnąłem się
-Oj tam oj tam- zarumieniła się. Odłączyłem słuchawki od telefonu i postanowiłem nagrać pierwszego keeka w trasie.
-Wazzzaaa Rushers?! Właśnie ruszyliśmy w trasę. Jesteście gotowi na pierwszy koncert w Miami?! Woo Hoo! Zaraz po trasie zaczynamy pracę nad 3 płytą. Cieszycie się? Bo my tak :D Jesteście ciekawi co BTR robi w trasie? Uchylę wam rąbka tej tajemnicy. Haha xD Nina- skierowałem kamerę w jej stronę- rysuje przepiękny portret Sydney
-Bez przesady- spojrzała na mnie. Dałem jej buziaka w policzek i wstałem.
-Sylwietta przegląda bardzo interesujące zdjęcia Jamesa na jego laptopie- skierowałem kamerę na nią
-Weź sie odczep smurfie- zakryła się rękami
-Claudia i Asia wylegują się na kanapie i oglądają MTV- pomachały do kamery
-A padnięci chłopacy śpią w swoich łóżkach- sfilmowałem każdego z osobna i wróciłem do Niny.
-Czekajcie na więcej filmików z trasy i interesujących wywiadów. Zapraszamy na koncerty a zwłaszcza na ten pierwszy. Mam dla was niespodziankę...
-Jaką niespodziankę?- wtrąciła się Nina
-Bye guys!- szybko zakończyłem filmik i wstawiłem go do internetu.
-Carlos? Czy ty masz mi coś do powiedzenia?- spojrzała na mnie gniewnie brunetka
-Nieeee...- skłamałem
-Misiek...- nie dawała za wygraną
-No co?- nie może się dowiedzieć o tym co planuję :/
-Jak nie chcesz mi powiedzieć to zero buziaków przez tydzień- fochnęła się
-Uuuu... Ciekawe kto dłużej wytrzyma- zaśmiała się Sylwia a ja wywaliłem na nią język. Założyłem słuchawki i wsłuchiwałem się w pierwsze dźwięki piosenki...

NINA:

Co on znowu wykombinował?! Po kilku godzinach jazdy dotarliśmy do słonecznego Miami. Chłopcy w końcu się obudzili i Gustavo zabrał ich na próbę. Razem z dziewczynami poszłyśmy trochę pozwiedzać i na podbój sklepów. Po powrocie naszykowałyśmy chłopakom ciuchy na koncert. Udałyśmy się za kulisy gdzie BTR właśnie wchodziło na scenę. Zaczęli od Elevate. Kiedy przyszedł czas na piosenki akustyczne Carlos zrobił coś nieoczekiwanego.
-Chciałbym zaprosić na scenę moją dziewczynę. Mam jej do powiedzenia coś bardzo ważnego i chcę aby Rushers przy tym byli. Nina?- zawołał ze sceny. Szybciutko wyszłam zza kulis i przywitano mnie wielkimi brawami. Carlos dał mi buziaka w policzek. Kendall dał mu... gitarę??? Los zaczął grać i śpiewać nową piosenkę:

These are all my words on paper,
feelings that can't wait till later.
This is my song for you.
When I thought love was hiding,
you helped me break the silence.
Here's my song for you.
And I know,
we're standing in a hurricane.
But I know,
together we can find a way.
Don't let go,
come close,
can you hear my heart?
For you I'm falling,
deep I'm lost in you.
I've found what I've been missing.
No one else can fill this space,
'cause no one else can take your place.
For you I'm falling,
this is my song for you.
This is my song.
For every dream unawaken,
for every word unspoken,
this is my song for you.
And I know we're standing in a hurricane,
but I know that together we can find a way
Don't let go,
come close,
can you heart?
For you I've fallen,
deep I'm lost in you.
I've found what I've been missing.
No one else can fill this space,
'cause no one else can take your place.
For you I'm falling,
this is my song for you.
These are all my words on paper,
feelings that can't wait till later.
This is my song for you.

Popłakałam się ze wzruszenia i szczęścia. A to nie wszystko! Wyciągnął z kieszeni małe pudełeczko. Uklęknął przede mną i spojrzał mi w oczy.
-Wyjdziesz za mnie?- spytał. Zapadła grobowa cisza. Wszyscy w skupieniu czekali na moją odpowiedź.
-Przecież znasz odpowiedź.... Jasne że tak!- przytuliłam go mocno a on wstał i zaczął nas okręcać wokoło. Wszyscy Rushers nam gratulowali i wiwatowali. Mój wariat pocałował mnie namiętnie i założył mi pierścionek. Żegnając się z Rushers zeszłam ze sceny a oni dalej grali koncert. Gdy tylko weszłam za kulisy dziewczyny zabrały się za oglądanie pierścionka na moim palcu. Byłam taka szczęśliwa! Kocham go <3

~~~***~~~

I mamy rozdział! Jakoś wyszedł ;) Będzie się robić coraz tajemniczej... Nic więcej nie powiem! Proszę o komentarze!!! Do nn,

Nina Rusherka xoxoxo

14 komentarzy:

  1. Oświadczył się!!! Woo Hoo!!! Ej no tyle czekać?! Ale jesteś! Biedni chłopcy.... Tacy padnięci..... Czekam nn i zapraszam do mnie!
    www.niki-paula-and-sylwia.blogspot.com
    www.young-love-so-complicated.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kopiujesz od innych pomysły..Nie ładnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodki rozdział... Ta piosenka na końcu jest słodziutka a oświadczyny jeszcze lepsze x3 Nie ma to jak niespodzianki w czasie koncertu.
    Czekam niecierpliwie na nn :***

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooooo *.* jedyne co mówię od 10 min xD Oświadczył się! I zaspiewał dla niej! Carlos, smerfie ty :* Czekam

    OdpowiedzUsuń
  5. OMG! Carlos ty to jesteś ideałem! Ubóstwiam cię! A Kendall to dupa spytał mnie tylko a Carlos przy Rusherach o mamusiu Nina tam pewnie palpitacji serca dostała xD No teraz to mnie zdołowałaś jestem zazdrosna Kendall dlaczego nie jesteś taki jak Carlos?! Hahhaha xD Rozdział świetny czekam na nn:* Kocham Cię <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Rany ... czy ja zawsze musze sie tak szczerzyć do monitora ? xd jprld ;p
    Taaaaaaaak! Oswiadczył się ! Woo ! Hoo ! Ale zaciesz xd ha ha ^^
    Ona przypadkiem zawału nie dostała ? O.o bo ja bym na tej scenie od razu padla xd
    Rozdzial jak zwykle zajebiaszczy ^^
    A co znaczy , że bedzie coraz bardziej tajemniczo ?? :o mamy się bać ? :o <333

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooo *.* Carlos oświadczył się przed Rusherami Ninie ^ ^ Jak słodko *.* Rozdział Przecudowny ^ ^ Czekam nn :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooooo ;3 Też tak chcę *-* ;D Czeeeeekam nn ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam na kolejny rozdział na blogu i-know-nothing-about-her-past.blogspot.com
    Z małym poślizgiem, ale jest! :)
    Liczę na szczere opinie i kilka słów :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. O Boże!! Rozdział jest przecudowny!
    Czekam na nowy, i bardzo się cieszę, że Carlos oświadczył się Ninie ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Oooooooooooo x33333 Jakie to słodkie ! :D Też bym tak chciała x333
    Czekam na kolejny <3
    Ps. http://adussangelika.blogspot.com/2013/05/rozdzia-lv.html zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://liliandangel.blogspot.com/2013/05/rozdzia-xvi.html zapraszam :)

      Usuń
  12. Boski rozdział *.* A koniec taki słodki Aww...
    Dlaczego wcześniej nie widziałam twojego bloga ? Hahah nie wiem , ale teraz wiem , że na pewno będę tu wpadać :D Zapraszam do mnie dopiero zaczynam http://lovestorybtr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. uuuuuu ^^ jak słodkooo x3 awww zaręczyny na scenie x33 Sylwiaa nie chowaj się, widać cię xD haha ciekawe jakie ona zdj Jamesa oglądała ... xD ide dalej :D ^^

    OdpowiedzUsuń