sobota, 31 sierpnia 2013

Dzień Blogów

Wiecie co dzisiaj za święto? DZIEŃ BLOGÓW! Z tej okazji mam dla was moją starą jednorazówke....

Buziaki, Nina ;**

***

Jestem  Isabella (dla przyjaciół Bella) mam 20 lat i mieszkam w Los Angeles. Z racjii tego że mieszkam sama praktycznie całymi dniami przesiaduje na Twitterze. Tylko tam czuję się lubiana. W normalnym świecie traktują mnie jak ufoludka :( Ostatnio dostyć często mam przyjemność rozmawiać z niejakim @HeffronDrive. Bardzo go polubiłam. Dałam mu nawet moje gg :) O! Właśnie jest dostępny
(HD-HeffronDrive ; B-Bella)
HD: heeeej!
B: siemka ^^
HD: Co tam u ciebie?
B: A jak ma być? Siedze w domu. Zaraz kurier przywiezie mi moje zakupy
HD: Kiedy ty ostatnio byłaś na dworze?
B: 2 lata temu... na pogrzebie rodziców 1 lipca :(
HD: Wybacz... nie chciałem
B:Nie szkodzi...
HD: Jest coś co może wyciągnąć cię z domu?
B: jest...
HD: co?
B: ty...
HD: dasz mi swój adres?
B: po co ci?
HD: chcę cie odwiedzić
B: ja cie praktycznie nie znam
HD: ufasz mi?
B: ufam ale...
HD: Big Time Rush
B: Coo??

Ale on mi już nie odpisał. Zniknął. Nie odzywał się do mnie przez najbiższy tydzień.

B: Sun Street 20, Los Angeles

Wysłałam mu w końcu. Postanowiłam zkbaczyć kim lub czym jest Big Time Rush. Boysband, całkiem przystojny, z fajnymi piosenkami, najbardziej spodobał mi się głos tego blondyna. Kendall Schmidt.... jak zwykle zasnęłam na laptopie. Obudził mnie dzwonek do drzwi. Wstałam i otworzyłam. Przed moim domem stał ten blondyn z zespołu... Kendall. Zdziwiło mnie to o.O
-Heej!- uśmiechnął się przyjaźnie a w moim brzuchu zawitały motyle.
-Kim jesteś?- mruknęłam. Jakoś niebardzo miałam ochotę na rozmowę.
-Jak to kim? Przyszedłem wyciągnąć cię na dwór, nie pamiętasz? To jaaa... HeffronDrive, a tak na serio Kendall Schmidt- podał mi rękę
-Bella- uścisnęłam jego dłoń
-Bella to po włosku piękna. Idealnie pasuje do ciebie to imię- uśmiechnął się uwodzicielsko
-Skoro tak uważasz...-mruknęłam
-Świetne masz włosy- zerknął na moje bardzo jasno różowe loki i prosto ściętą grzywkę.
-Dzięki- westchnęłam
-To ubieraj się i zabieram cię na spacer- zadecydował blondyn.  Zabrałam moją ulubioną bluzę, telefon i klucze i wyszliśmy. Tak dawno nie wychodziłam że zapomniałam już jak pachną kwiaty, świeżo skoszona trawa, jak śpiewają ptaki i szczekają psy sąsiadów, jak piękne kolory ma wszystko wokoło.
-I jak?- spytał po chwili milczenia Schmidt
-Pięknie... - rozejrzałam się po okolicy. Byliśmy nad stawem w parku miejskim z tego co pamiętam.
-Podoba ci się nasze pierwsze spotkanie?- spytał Kendall
-Świetnie się bawię. Serio grasz w tym zespole?
-Tak. Słuchaj... jesteś śliczna, masz wspaniałą osobowość i... zakochałem się w tobie. Zostaniesz moją dziewczyną?- spojrzał mi w oczy
-Tak!- pocałowałam go namiętnie. Od tamtego czasu wróciłam do normalnego życia. Chodziłam na spotkania Anonimowych Twitterowiczów, mam wspaniałego i kochanego chłopaka i trzech niesamowitych przyjaciół-Carlosa, Logana i Jamesa ^^ Jednak życie poza światem wirtualnym może być piękne...

8 komentarzy:

  1. Ooooooo.. jaka urocza jednorazówka! Ah tam.. BTR jednak potrafi zmienić życie :) Fajnie że wszystko się tak dobrze ułożyło! jednorazówka jest w prost G-E-N-I-A-L-N-A! To ty jesteś kopalnią pomysłów! :* Czekam na kolejne :* Kocham Cię <33333 Matko dzisiaj jest dzień blogów? o.0 Musiałabym dodać rozdział ale nie zdążę napisać -,- No nic to do zobaczenia na gg ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jednorazówka jest suuuper<33
    czekam na kolejne;))
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  3. To istnieje taki dzień? O.o
    Jednorazówka suuuuper *-*
    Taka very sweet ;3
    Czekam nn ;*
    I zapraszam do siebie na nowy rozdział xd
    http://james-maslow-x-jessica-olson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooooooooooooooo x3 taka słodka jednorazóoóóoowka ^^ Nie ma to jak miłość przez neta, a zwłaszcza Twittera xD
    Kendall jest taaaki słodki ze przyjechał do niej, pomógł jej w tym problemie z wychodzeniem i jest teraz szczęśliwa ^^
    Genialna jednorazówka i czekam na więcej :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Dаrκ сirсleѕ, especіally the dark circles
    aѕ well. Somе, especiаllу celеbгities, turn to theѕе pгοducts οnly
    whеn youreаllyneeԁ а quіck fіx concealеr
    iѕ the bеst way. Other symрtomѕ in addition to the ԁark сirclеѕ under eyes cause and effects?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie wiedziałam, że jest coś takiego jak dzień blogów haha xd ale spoko ;)
    Co do jednorazówki to jest przesłodziutkaa :D Fajnie że wszystko się tak potoczyło :)
    Cudne <3
    Czekam na kolejne <3
    Ps. http://adussangelika.blogspot.com/p/jednorazowka-11.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Dodałam rozdziały nie wiem czy czytałaś:)

    OdpowiedzUsuń