niedziela, 7 kwietnia 2013

Rozdział 39 ;)

ROZDZIAŁ 39 ;)

LOGAN:

-Musimy pogadać- zaciągnęła mnie do swojego pokoju Claudia
-No ten.... Zerwałam z Jamesem....- zaczęła
-Dlaczego?- przerwałem jej
-Bo zakochałam się w innym
-W kim?- posmutniałem
-W tobie- szepnęła a ja czym prędzej wpiłem się w jej usta.
-Też cię kocham. Zostaniesz moją dziewczyną?- spytałem
-Tak!- wskoczyła na mnie
-Hehe xD moja wariatka- przytuliłem ją...

I to na co wszyscy czekają od poprzedniego postu!

JAMES:

Kochałem i nadal kocham Claudię ale co ja mam zrobić skoro ona woli Logana. Co on ma czego ja nie mam?? To dobrze że jest szczęśliwa ale dlaczego to mnie tak musi boleć?? Miałem iść jeździć konno ale jakoś tak wyszło że doszedłem na plażę. Usiadłem na brzegu pomostu i obserwowałem ludzi. Zakochane pary, które przyszły tu na romantyczny spacer, rodziny z dziećmi, starsze osoby z pieskami na smyczy, grupki przyjaciół, które chciały dobrze się zabawić. Właśnie zdałem sobie sprawę że oddaliliśmy się z chłopakami. Pamiętam te nasze wspólne wypady na miasto, głupawki, robienie kawałów Gustavo i Kelly.... A teraz? Teraz tylko dziewczyny, miłość, praca.... Brakuje mi tego spontanu, tego luzu.... Muszę coś zrobić. Tylko co? Moje przemyślenia przerwał krzyk dziewczyny. Rozejrzałem się dookoła. Parę metrów dalej topiła się jakaś dziewczyna. Wskoczyłem do wody i wyciągnąłem ją na brzeg. Nie oddychała. Zrobiłem jej sztuczne oddychanie. Zaczęła kaszleć i otworzyła powoli oczy. Dopiero teraz zauważyłem że jest całkiem ładna.
-Wszystko dobrze?- wyjąkałem. Co mi się dzieje? Tracę rozum przy tej piękności!
-T-tak- szepnęła. Trząsła się z zimna. Otuliłem ją swoją kurtką i zacząłem prowadzić w stronę swojego domu...

################################################

UWAGA! KONKURS WYGRYWA.... Pararamparampampampam.....

Miejsce pierwsze......

SYLWIETTA!

Miejsce drugie.... Egzekwo...

NICOLE i MISHI !

Miejsce trzecie...

MARTINI !

Gratuluje dziewczyny i proszę was o zgłoszenie się do mnie po odbiór nagrody. Kontakt do mnie macie w zakładce u góry :)

Rozdział krótki ale jest. Następny będzie dłuższy. Pozdrawiam,

Nina Rusherka xoxoxo

16 komentarzy:

  1. No rozdział krótki jest o.O Ale za to fajny :) Gratuluje wygranym dziewczyną :) Czekam nn :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozdział cudowny :3 No muszę przyznać, że trochę krótki. xd
    '''-Wszystko dobrze?- wyjąkałem. Co mi się dzieje? Tracę rozum przy tej piękności! '''- hahaha to było dobre :D Czekam na nn ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Uuuuu James się chyba zakochał! No rozdział krótki ale mi się podoba. Gratuluję wygranym! Czekam nn:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozdział cudo tylko szkoda, że taki krótki :D

    czekam nn :***

    OdpowiedzUsuń
  5. James ty bohaterze!! xD Uuu.. Logan i Caludia no nieźle :) Rozdział boski czekam na nn:* Lovciam Cię <33

    OdpowiedzUsuń
  6. O jaaa <3 Super rozdział, ale szkoda, że krótki ;( Ale lepszy rydz niż nic <3 Czekam na nn :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooooooooooooooooo x3333 Sylwia ty stara medno gratuluje ci!!! Pewnie z szczęścia będzie krzyczeć jak głupia xD
    Jak słodko że Logan ma dziewczynę... i znowu sie zakochał x3 Miłość miłość miłość (rysuje serduszka) aaaaah... paaa :*
    Czekam na nn :***

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo Cudowny rozdział ! *.*
    James najpierw smutny , a tu nagle uratował dziewczynę i myśli sobie "Woo , piękna jest . Będzie moja " xd
    Czekam nn . ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. No ja pierdole kurwa mac... wczoraj o 2 zaczelam pisac to jebane opowiadanie :(( .. i bylam w polowie i stwierdzilam ze napisze je dzis.......... a nie mialam czasu :( . Chujowo .....

    OdpowiedzUsuń
  10. Uuu... nowa panienka Jamesa. Hahaha... Trzymam za nich kciuki, bardzo, bardzo mocna. Dobraa... nie aż tak, bo sobie je połamię :P
    Czekam na nn :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Krótki ale ogarnięty i taki jaki trzeba :D i przy okazji się dowiedzieli wszyscy tego, czego chcieli :D
    James jaki bohater, no proszę :3 zobaczymy co wyjdzie z tej ładnej panienki przy której "traci rozum" czy jakoś tak :D pisz kolejny ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. O jejciu ! Jejciu ! Jejciu! Claudia z Loganem <3 A James?? Co z Jamesem!? Kim jest ta tajemnicza piękność ? A będą razem? :D No mówże i dawaj kolejny rozdział! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Co tu się dzieje ?! Claudia z Loganem ! James forever alone ? o.O ;( Biedaczek, ale jak to on, już dziewczynę znalazł xd Czeeekam nn ;**
    PS: Zapraszam do mnie na rozdział, który wreszcie się pojawił xd http://james-maslow-x-jessica-olson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. O rany! Rozdział jest genilany! Claudia z Loganem?! Ale jestem happy :) Niech im się wiedzie :) Mam drugie mniejsce ?! O WOW! Dziękuje kochana :) Uważam, że wiele innych osób bardziej niż j na to zasłóżyło ale skoro prosisz to się do ciebie zaraz zgłosze :) czekam nn;**

    OdpowiedzUsuń
  15. Rozdział cudny, ale szkoda że taki krótki :( Ale masz mi się zrewanżować następnym dłuższym ! ;*
    Czekam na kolejny <33

    Ps. http://adussangelika.blogspot.com/2013/04/rozdzia-l-niespodzianka.html zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  16. aaaaaaa!!!!! jaki debil ze mnie pływać nie umiem xDD... to chyba ja nie? xD pamiętam że 3 osoby mi powiedziały o tym że wygrałam a ja i tak nie ogarnełam co gdzie i jak xD yhyhyhy :D ciesze się jak głupia jak tamtym razem jak wreszcie mi ludzie wytłumaczyli o co cho xd iii gratki dla Clau i Logana :D

    OdpowiedzUsuń