piątek, 4 stycznia 2013

Bardzo ważne!!!

BARDZO WAŻNE !!!

A więc tak.... Rozdział 24 zranił pewną osobę, którą bardzo przepraszam.... Z racji tego że podobnie jak Carlos jestem dość wrażliwa i nie lubię jak ktoś się na mnie gniewa.... Zawieszam bloga... Następny rozdział pojawi się 13 lub 21 stycznia... Ale raczej 21.... Jest mi bardzo przykro z tego powodu i postaram się to sprostować w przyszłych notkach... To opowiadanie wymyślam i osoby w nim są podporządkowane do tego co siedzi w mojej głowie... Nie wszystko jest zgodne z prawdą... Większość rozdziałów to tylko wymysły mojej wyobraźni... Także jak już mówiłam zawieszam bloga do 21 stycznia... Mam nadzieję że się nie pogniewacie ale to naprawdę dla mnie ważne...
Sylwia przepraszam!!! :'(
Nina Rusherka ;**

12 komentarzy:

  1. Pojebaloo ?!!! ( sory za brzydkie slowa -,- ) Chyba cie cos boli ! Ja nie na nie zgadzam nie ma tak ! NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIEEEEEEEEEEEEEEEE!! ! ! ! !! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! Mam gdzies ta sylwie ej ! Nie masz prawa tego robic ! NIe masz i juz ! Niiee

    OdpowiedzUsuń
  2. NIe ma nie ma nie ma nie ma ! Ninus :(( Wszyscy chca zebys pisala bloogaa :DD Tylko tej dziewczynie cus nie pasuje :<< Wszystkim sie rodzdial spodoobal ! ;P Pisz dalej. To jest twoja ksiazka i piszesz w niej coo chcesz ! A nie to co inni chca ! ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisz dalej i się nie przejmuj się

    OdpowiedzUsuń
  4. NINA..! Masz pisać dalej.. nie przejmuj się nią..! Wiem że masz dobre serce ale raz możesz się komuś postawić..! A ty Sylwia "Pisz dalej i się nie przejmuj się" , to po jasną cholerę pisałaś jej że "oni cię nie lubią" .. I wiesz co powiem ci coś to był mój pomysł żeby siostra Jamesa kleiła się do Kendsa..! Nie chcę się kłócić ale chyba niestety muszę , bo nikt nie będzie dyktował mojej przyjaciółce co ma robić bo tobie się tak podoba...! Sory , ale jak ci coś nie pasuje to spadaj...! Zgadzam się z Olką to jest Nina twój blog i piszesz sobie co chcesz..! Masz świetnego bloga (mój ci do pięt nie dorasta) i masz go prowadzić dalej!!!!!! Mam nadzieję że cię przekonałam..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieraz zaluje, ze na tym bloogu nie ma opcju polub komentarz haha ;)

      Usuń
  5. Nina no weź ! Nie zawieszaj bloga ! Nie zrobisz nam tego , nie możesz ! Jak ją zraniłaś to przeproś ją i tyle ! Ale bez zawieszania bloga.. :(
    Dobra.. I tak moje krzyki nic nie dadzą xDD Jak będziesz chciała to wrócisz :) Ja czekam na ciebie z niecierpliwością :)
    Kochamy Cię <33

    OdpowiedzUsuń
  6. Też was kocham i dzięki za te miłe słowa <3 Olka! To nie Facebook żeby lajkować komentarze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehes.. ale i tak nie wytrzymasz bez dodania kolejnego rozdzialu ;DD

      Usuń
  7. Moim zdaniem nie powinnaś się wgl. tym przejmować . To jest twój blog i możesz na nim pisać co chcesz . Nikt nie ma prawa mówić ci co możesz pisać , a czego nie . Mam nadzieje , że to przemyślisz i nie zawiesisz bloga . :D < 3

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam sie z Rusherka <3 i Aska Schmidt i FacebookoholiczkaOlka to twoj blog i piszesz na nim co ci sie podoba a nie co ktos ci kaze pisac bo to jest TWÓJ blog! Mam nadzieje ze juz niedlugo przestaniesz sie smucic i dodasz nn!

    OdpowiedzUsuń
  9. O.O No ty chyba jaja se robisz !! Nie możesz go zawiesić! W pełni zgadzam się z dziewczynami. Tak nie może być! Mam nadzieję, że nowy rozdział pojawi się już niedługo i nie smuć się :**

    OdpowiedzUsuń
  10. Ok część 2 mojego komentarza..!
    Zobacz wszystkie dziewczyny się ze mną zgadzają..
    Chcesz zawiesić bloga dla jakiejś jednej panny ?
    A my tu będziemy wszystkie cierpieć..
    Ja nie wiem czy ta 'Sylwia' jest jakaś ważniejsza niż my wszystkie? Ona jest jakaś wyjątkowa czy co?
    My już się dla ciebie nie liczymy?
    Bądź silna! I pisz dalej..! <3333

    OdpowiedzUsuń