wtorek, 13 listopada 2012

Libster Blog Award

LIBSTER BLOG AWARD!!!

Woo! Hoo! Kochani! Zostałam nominowana do Libster Blog Award!!! A nominowali mnie:

http://asialovebtr.blogspot.com/

http://btropowiadanie.blog.pl/

http://angiebtr.blogspot.com

http://btrkahenderson.blogspot.com/

http://i-will-catch-you-if-you-fall-story.blogspot.com/

http://www.nickibtr.blogspot.com/

http://fanka-love-btr.blogspot.com

http://bigtimerushforeverlife.blogspot.com/

Dziękuję wam bardzo!!! Kochane jesteście :**

ODPOWIEDZI NA PYTANIA:

ASIA:

1.Największe marzenie..?

Hymm... Zobaczyć BTR na żywo i iść na ich koncert!
A takie realne to spotkać się z tobą w realu :]


2. Kogo byś zabrała na koncert BtR..?
Oczywiście że ciebie!!! I całą rodzinę Rusherów, których blogi czytam :)

3.Ulubiona piosenka..?
Hym... Wszystkie BTR, a oprócz nich to Christina Aguilera ,,Your body"- polecam ;P

4.Najśmieszniejszy tekst jaki usłyszałaś swoim życiu..?
Było ich tak dużo że nie pamiętam... ale jeden ze śmieszniejszych jakie ostatnio słyszałam to jak mój kolega z klasy powiedział że przyjdzie przebrany za białego króliczka na ślubowanie xD Innych nie pamiętam...

5. Którego z BTR z chłopaków uwielbiasz i dlaczego..?
Oj trudny wybór... Carlosa i Kendalla... Nie umiem między nimi wybrać... Carlosa za to że jest taki miły, czuły, zabawny i wrażliwy.... Kendalla za jego sposób bycia, za to że potrafi być najlepszym przyjacielem na świecie (co potwierdzają chłopacy), za poczucie humoru i za jego hipnotyzujące, zielone oczęta....

6.Dlaczego założyłaś bloga..?
a) chciałam się sprawdzić w pisaniu
b) chciałam poznać jakiś Rusherów, bo wcześniej nie miałam okazji żadnego znać
c) chciałam zobaczyć co ludzie myślą o tym co piszę
d) nie mam Facebooka ani Twittera i chciałam się otworzyć trochę dla ludzi których znam, a nie mam okazji z nimi pogadać w realu :)

7. Co uwielbiasz robić a czego nienawidzisz..?
Uwielbiam rysować i śpiewać, choć nie mam do tego talentu. To są rzeczy w których jestem sobą. Fajnie jest czasem przelać uczucia na papier. To jest czasem lepsze niż wyżalenie się kumpeli,,,
A nienawidzę zmywać naczyń i tańczyć!

8.Jak zaczęła się twoja przygoda z blogami..?
Szpyrałam raz w sieci... szukałam jakiś ciekawostek na temat BTR i trafiłam na kilka wciągających blogów. Spodobało mi się ich czytanie. Z biegiem czasu tych blogów było coraz więcej (aktualnie ok.30). Po pewnym czasie zdecydowałam się założyć własnego. I jak na razie.... opłaciło mi się to. A widzę to po liczbie wejść na bloga i wspaniałych komentarzach :)

9.Cechy wymarzonego chłopaka..?
Żeby był osobowością taki lub podobny do chłopaków z Big Time Rush :D

10. Opisz siebie w 1 słowem.
Zwariowana

11. Lubisz mnie..? :)
Co to za pytanie? Oczywiście, że tak!!! Ja cie KOCHAM!!! :**

BTRush:

1.Ulubiona piosenka ?
Jak już pisałam wyżej... wszystkie BTR i Christina Aguilera ,,Your body"

2.Ulubiony zespół ?
BIG TIME RUSH!!!!
3.Styl:Elegancki czy na luzie ?
Raczej na luzie... Elegancki tylko w wyjątkowych okolicznościach :D

4.Gdzie mieszkasz?
Ostrów Wielkopolski :)

5.Ulubiony film?
,,Marley i ja"- pierwszy film na którym płakałam
,,Harry Potter"
cała ,,Saga: Zmierzch"
,,300"
,,Big Time Movie"
Nie umiem się zdecydować na jeden...

6.Ulubione zajęcie ?
Pisanie bloga, rysowanie, śpiewanie, zabawa z psem ;P

7.Masz Facebooka ?
Niestety nie... A to wszystko przez mame!!!!

8.Ulubiony/a celebryt/ka ?
Kendall Schmidt, Carlos Pena Jr.
Carly Rae Jepsen, Victoria Justis( chyba tak się pisze jej nazwisko)

9.Jaki typ muzyki ?
Pop, Rock, R&B... lubię wszystkie oprócz muzyki klasycznej i opery:D

10.Wzorujesz się na kimś ?
Nie. Każdy ma swój niepowtarzalny styl i osobowość i tego się trzymam

11.Frytki vs. Naleśniki
Hym... Trudny wybór... frytki zawsze są pyszne, a naleśniki zależy z czym... Frytki!

ANGIE MASLOW:


 1. Twoje ulubione miasto w Polsce?

To w którym mieszkam =)

2. Ile lat/miesięcy jesteś rusherką?

Na gwiazdkę będzie rok

  3. Ulubione zwierzę?

Pies

4.  Ulubiony kolor?

Szary, zielony i fioletowy. Nie umiem wybrać jednego

5. Bez czego byś nie przeżyła ( wymień 3 rzeczy) 

trampki (moje czerwone conversiątka)
komputer( ściślej mówiąc: blog i Rusherzy)
mój pies i telefon

6. Czego się boisz? 

Mam lęk wysokości, a oprócz tego to chyba niczego.

7. Potrawa bez której byś nie przeżyła? 

Spagetti xD

8. Jaką książkę byś mi poleciła? 

,,Pamiętniki Wampirów" ,,Harry Potter" i ,, Skrzydła Laurel"

9. Czy byś coś zmieniła w twojej szkole?

Nauczyciela od historii (nienawidzę go!!!), kilka osób z klasy i kazałabym im zamontować winde lub ruchome schody :D

10. Dlaczego podjęłaś pisanie bloga? I czy sprawia ci to przyjemność?



a) chciałam się sprawdzić w pisaniu
b) chciałam poznać jakiś Rusherów, bo wcześniej nie miałam okazji żadnego znać
c) chciałam zobaczyć co ludzie myślą o tym co piszę
d) nie mam Facebooka ani Twittera i chciałam się otworzyć trochę dla ludzi których znam, a nie mam okazji z nimi pogadać w realu :)

 I tak, sprawia mi to olbrzymią przyjemność =]

11. Za co lubisz wakacje? 

Za to że nie ma szkoły, mam więcej czasu na pisanie bloga, wyjeżdżam na super wycieczki :D

BTRka Henderson:

1. Co robisz rano?
Zazwyczaj wstaje z łóżka, ubieram się, pakuje plecak do szkoły, jem śniadanie i idę na autobus =D

2. Jaka była twoja ulubiona zabawka z dzieciństwa?
Pluszowy piesek

3. Co byś zrobiła jakbyś zobaczyła BTR w swoim pokoju?
Zemdlałabym lub rzuciła się na nich żeby ich wyściskać xD

4. Ulubiony cytat?
,,Największa potęga człowieka leży w sile jego wiary"

5. Najśmieszniejsza sytuacja jaka ci się przydarzyła?
Jak wywarzyłam z kumpelą drzwi od sali gimnastycznej. Teraz cierpię na drzwiofobię -.-

6. Ulubione zwierzę?
Pies

7. Ulubiony sport?
Siatkówka, piłka nożna, badminton, hokej

8. Co nakłoniło cię do prowadzenia bloga?
Zainspirowałam się innymi blogami i postanowiłam sprawdzić się w pisaniu

9. Lubisz króla Juliana?
A kto go nie lubi?

10. Wierzysz w koniec świata?
NIE

11. Lubisz czytać?
Lubie, ale tylko takie książki co mnie wciągają =]


Monika Newat:

1. Ulubiona zabawa z dzieciństwa?
W geparda (jedna osoba jest gepardem i zachowuje się jak dziki kot, inne osoby przed nim uciekają i próbują go złapać w pułapkę żeby przewieść go do miasta)

2. Ulubiona potrawa
Spaghetti

3. Ulubiona książka z dzieciństwa
,,Czarno na białym''

4. Spałaś lub śpisz nadal z misiem ?
Kiedyś spałam, ale jak miałam 6 lat to przestałam

5. Jaki film ostatnio obejrzałaś ? 
,,Marley i ja''- polecam

6. Jeśli byś mogła zamienić się w jakieś zwierzę, jakie by to było ?
Wilk, kot, pies lub sowa

7. Dżemor vs. Masło
DŻEMOR!!!!!!

8. Ulubiona aktorka/aktor ?
Kendall Schmidt i Carlos Pena Jr.
Taylor Lautner

9.  Coś czego się boisz ?
Mam lęk wysokości, a poza tym to chyba nic

10. Ulubiony serial ?
,,Julia''
,,Pamiętniki Wampirów''

11. Lubisz placki ? 
No pewnie!!!


Nattalie Henderson:

1. Ulubiona potrawa?
Spaghetti

2. Największy lęk?
Lęk wysokości...

3. Ulubiona piosenka?
Wszystkie BTR; Christina Aguilera ,,Your Body''

4. Kogo z BTR lubisz najbardziej?
Kendalla i Carlosa.... Nie umiem między nimi wybrać!

5. Ulubiony gatunek filmów?
komedia

6. Jakie masz w domu zwierzątko?
Psa (a właściwie suczkę)  rasy leonberger, który wabi się Nina =D

7. O czym marzysz? ^^
O pójściu na koncert BTR ^^

8. Najdziwniejsza rzecz jaka ci się przydarzyła?
Nuciłam sobie piosenkę, włączam radio puszczają ją, włączam TV leci ta sama co nuciłam.... To było dziwne....

9. Coś czego nikomu byś nie życzyła, a przydarzyło się tobie?
W sylwestra bawiłam się z kuzynami i kuzynką w berka, poślizgnęłam się na dywanie i uderzyłam twarzą w róg kaloryfera.... bliznę na nosie mam do dziś i nikomu tego nie życzę....

10. Miasto z którego pochodzisz...?
Ostrów Wielkopolski :D

11. Ulubiony kolor?
Szary, zielony i fioletowy


GabaRushers:

1. Twój ulubiony film?
,,Marley i ja"

2. Co chcesz w życiu osiągnąć?
Chcę pozostać sobą, mieć dobrze płatną pracę i pomagać psom w schroniskach =]

3. Liczysz się z tym co inni o tobie mówią?
Raczej nie, chyba że ktoś ostro mnie wkurzy co nie jest łatwe

4. Twój ulubiony sport?
Siatkówka, badminton, piłka nożna i hokej

5. Bez czego nie przeżyjesz?
Telefon, blog i czekolada!

6. Gdzie chcesz pojechać?
do USA

7. Twoje ulubione miejsce na ziemi?
Mój pokój....Tylko ja wiem jakie tajemnice skrywa....

8. Jaki lubisz przedmiot w szkole?
Plastyka, muzyka, technika, informatyka i religia =]

9. Co uwielbiasz jeść?
Spaghetti i czekoladę!

10.Twoje ulubione zwierzę?
Pies

11. Twoja naj kumpela?
Aśka


Celina Biłanicz:


1.Co najbardziej cię kiedykolwiek zaskoczyło?
Że mój pies będzie miał szczeniaczki

2.Czego nie możesz się doczekać?
Koncertu BTR w Polsce

3.Twoje największe marzenie?
Iść na koncert BTR

4.Skąd pomysł na twój blog?
Zaczęłam myśleć jakby to było gdybym była dziewczyną Kendalla lub Carlosa i tak jakoś przyszła wena i napisałam bloga =]

5.Czego chcesz się nauczyć?
Perfekcyjnie Angielskiego

6.Gdzie chcesz kiedyś zamieszkać?
W USA

7.Twój najdziwniejszy sen?
Wampir je białe myszy.... Dziwne ale tak mi się śniło

8.Kogo nie chciałabyś nigdy spotkać?
Halston Sage.... Jakoś jej nie lubie

9.Czego oczekujesz od życia?
Nie zastanawiałam się nad tym

10.Twoja ulubiona piosenka?
Wszystkie BTR, Christina Aguilera ,,Your Body"

11. Czy gdybyś miała do wyboru Justina Biebera,który cię kocha aż do bólu ale nie spełniałby wszystkich twoich zachcianek czy chłopaka,który traktuje cię jak księżniczkę ale cię nie kocha to kogo byś wybrała?

Justina Biebera Jeszcze raz WIELKIE DZIĘKI za nominacje!!!


Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za ''dobrze wykonaną robotę''. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Blogi, które nominuję:
http://adussangelika.blogspot.com/
*http://rainbow-4everbtr.blogspot.com/
*http://opowiadonko-o-big-time-rush.blogspot.com/
*http://james-maslow-x-jessica-olson.blogspot.com/
*http://try-be-yourself.blogspot.com/
*http://amazinghistorywithbtr.blogspot.com/
*http://my-world-btrush.blogspot.com/
*http://zakochana-rozmarzona.blogspot.com/
*http://dream-about-big-time-rush.blogspot.com/
*http://love-or-not-hmm.blogspot.com/
*http://z-zycia-wziete-p-s.blogspot.com/
*http://cher-lloyd-and-big-time-rush.blogspot.com/

Wiem że jest ich 12 ale nie mogłam się zdecydować xD

MOJE PYTANIA:
1. Kogo z BTR lubisz najbardziej?

2. Lubisz mnie?

3. Dlaczego piszesz bloga?

4. W jakim mieście mieszkasz?

5. Ile masz lat?

6. Co lubisz, a czego nie lubisz robić?

7. Czekolada vs. żelki

8. Jakie jest twoje największe marzenie?

9. Co byś zrobiła, jakby nagle, w czasie lekcji, do twojej klasy wpadło BTR i zaczęło śpiewać?

10. Masz w domu zwierzątko?

11. Jaki jest twój ulubiony kolor i kolor ścian w twoim pokoju?

Dziękuję za nominacje i pozdrawiam  :     Nina Rusherka :**

14 komentarzy:

  1. normalnie piszesz tutaj :) js odpowiadam na pytania i nie nadążam xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam cie do Liebster Blog Award :D Więcej dowiesz sie u mnie na blogu :)http://btrkahenderson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nooooooominowałam cięęęęęęęęę!!!!!fanka-love-btr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nmzc..!! :) też Cię Kocham..! <333

    OdpowiedzUsuń
  5. Nominowałam cię do Libster Blog Award, wpadnij i odpowiedz na pytania;p bigtimerushforeverlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. obserwuje twojego bloga, ty też możesz?
    Ps. jeśli obserwujesz to sorki za spam

    OdpowiedzUsuń
  7. http://www.adussangelika.blogspot.com/2012/11/rozdzia-xxxiii.html zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj naj przyjaciółko .. :) <33

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy napiszesz nowy rozdział odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
  10. Ejjjjjj ! :D Kuzyynka ! ;**
    Kkocham cie.. haha.. bede czytac twoj bloog, ale z anonimka komentowac ;) hahah ;** Omomomm...:3.. ( ale i tak wole 1d ) ;** hahah

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SIEMANKO!!! Czekałam tutaj na ciebie :3 I czekam aż mi podasz link do swojego bloga kuzyneczko najukochańsza ;**

      Usuń
    2. Podalam ci na Skype bejbe ;** Jak cos sie tam rozwinie to bedzie fajnie haha :D.. Bede tam wstawiac moje ksiaazki.. i takie inne rzeczy isac.. ( pamietnikowe ) .. aha i .. 1D rzaadzii ! :D Hahahha <33... ale Btr tez jest spoko ;) .. mm.. hahah :D Jade do cb kochaana ! :D.. nie komentuje juz jako anonim.. xD Kocham Ciee ..:3

      Usuń