poniedziałek, 20 sierpnia 2012

RoZdZiAł 1

Rozdział 1

Dryń! Dryń! Dryń! Dryń!
- Halo?- powiedziałam obudzona tym telefonem
- Cześć, to ja Mike. Mam do ciebie sprawę - usłyszałam ochrypły głos po drugiej stronie. Spojrzałam na zegarek. Wskazywał 4:59 a.m.
- Człowieku masz pojęcie ,która jest godzina ! Piąta rano! Czy ty zdajesz sobie sprawę, że widzieliśmy się zaledwie godzinę temu !..... Mam nadzieję ,że to coś ważnego- warknęłam
- No bo ... ja... to znaczy... możesz przyjść jutro do klubu? Bo Layla wzięła sobie wolne przed chwilą i nie mam kogo dać na zastępstwo.... To co .... przyjdziesz ?- wyjąkał
- A mam inne wyjście? Och.... przyjdę. Coś jeszcze czy mogę położyć się spać ?-zapytałam ziewając
- A o czym śnisz?
- Odwal się !- i rozłączyłam się. Zasnęłam z telefonem w ręku. Gdy się obudziłam z kuchni dobiegał odgłos radia. Grali właśnie ,, Epic '' mojego ulubionego zespołu. Był to wspaniały początek dnia. Ubrałam shorty i białą bluzkę na ramiączka. Cloudia jak zwykle pichciła pyszny obiadek.
- Hej mamuś!- przywitałam się
- Hejka skarbie! Już wstałaś? Jest dopiero 13:00.- odpowiedziała mi
- Taa...Nie chce mi się już spać . Mam dzisiaj przypływ energii czy coś w tym stylu.
- Może to dlatego, że zbliża się pełnia księżyca?- zasugerowała Cloudia
- Może...Co gotujesz? - nie ukrywam że zaczęło burczeć mi w brzuchu.
- Spaghetti, twoje ulubione.- uśmiechnęła się do mnie.Zjadłam je ze smakiem, popiłam mlekiem czekoladowym, i postanowiłam wyjść na spacer. W LA był dziś bardzo piękny dzień. Jak zwykle ,pomyślałam. Założyłam błękitną koszulę z zawiązanym na dole pękiem, beżowe sandałki i swoją ulubioną szmacianą torbę. Uśmiechnięta udałam się do parku. To byłby świetny dzień na spotkanie się ze swoją paczką. Niestety najpierw trzeba ją mieć , a ja takiej nie posiadałam. Zawsze byłam samotna, ale zaczęło mi to doskwierać dopiero gdy rok temu przeprowadziłam się do Los Angeles. Marzyłam o choć jednej przyjaciółce, której mogłabym się wygadać! Ale to nie zepsuje mi dzisiaj humoru. Poczułam wibracje w kieszeni.Dzwonił Mike.
- Czego znowu chcesz?- odebrałam telefon
- Od godziny powinnaś być w klubie ! Gdzie ty się podziewasz dziewczyno!?-wrzeszczał
- Już idę- rozłączył się.
    Wstałam i pobiegłam do klubu ,,Plaza" dwie przecznice dalej. Na drzwiach wisiała kartka z napisem ,, Zamknięte" . Zdziwiło mnie to. Weszłam do środka tylnimi drzwiami. Wszędzie było ciemno. Przy jednym ze stolików paliły się świece. Podeszłam tam.
- Podoba ci się ? Romantyczne prawda? - usłyszałam szept Mika. Objął mnie od tyłu w tali i zaczął całować po szyi.
- Mike co ty ?.... Przestań!- próbowałam mu się wyrwać. Kopnęłam go w czuły punkt i udało mi się uciec.
- Jeszcze tego pożałujesz !- usłyszałam za sobą....


Uwaga !!! Proszę was o szczere komentarze na temat bloga i postów. Jeśli wam się nie spodoba to go usunę . Pozdrowienia Nina o-O

13 komentarzy:

  1. No hej! Fajnie się zaczyna! Czekam na następny rozdział!
    Mam nadziej, że wpadniesz do nas na nowy rozdział:
    http://rainbow-4everbtr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaa kiedy nowy rozdział ? Oby jak najszybciej bo CUDOO !! I CAN'T WAIT !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Postaram się jeszcze dzisiaj a jak nie to jutro koło 16

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się bardzo podoba! Jak zwykle nie mogę się doczekać pojawiennia się BTR. Czekam na nn. Ps.: Zapraszam cię serdecznie do mnie: http://big-time-rush-epic-opowiadanie.blog.onet.pl/ :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super rozdział. Pisz szybciej nn :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super rozdział! Wpadaj do mnie też big-time-rush-love.blogspot.com CZEKAM NA NOWY ROZDZIAŁ U CB!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za te miłe słowa. Niestety dziś nie mogę dodać kolejnego rozdziału :( Ale za to jutro spróbuje dodać aż dwa ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ci dam tak szantażować ludzi ;p Rozdział super. Zainteresowałaś mnie ;) Będę często wpadać ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Super rozdział . Bardzo mi się podoba . Jeszcze tu wróce :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny rozdział :D
    Nie wiem czy widziałaś filmik w moim wykonaniu są w nim BTR :D taki tam se filmik z gifów
    http://love-or-not-hmm.blogspot.com/2012/09/hej-ludzie-wielkie-przepraszam-dla-was.html
    Wbijaj :D mam nadzieje że się spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super rozdział ^^
    Będe tu częściej wpadać ;D

    PS : Dzięki za komentarz ^^ ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. yoł ;D no wziełam się wreszcie w garść i chce przeczytać wszystkie zaległe rzdz ;D skoro ty czytasz mój to czemu ja nie mam czytać twojego? ;) ale ciekawie się zaczyna :D podoba mi się wygląd i wgl kolor pisma ^^ too lecee ;D

    OdpowiedzUsuń