niedziela, 28 lipca 2013

Rozdział 55

Witajcie moi kochani czytelnicy! Wróciłam z wakacji i teraz zabieram się za zaległości na blogach (również na moich). Bardzo dziękuje Aśce Schmidt za to że dodawała notki w czasie mojej nieobecności. Ten rozdział (krótki, ale rozdział) dedykuje właśnie jej ;**

Rozdział 55

JOANNA:

Z samego rana pojechałam z Kendallem na lotnisko. Tak się cieszę, że w końcu zobaczę babcię Lusię ^^
-Proszę zapiąć pasy, właśnie lądujemy w Polsce- usłyszeliśmy głos stewardessy. Posłusznie wykonaliśmy jej polecenia i po 20 min czekaliśmy na nasze bagaże. Zamówiłam taksówkę i pojechaliśmy do babci. Mieszka w Poznaniu niedaleko galerii "Malta" . Bardzo lubię do niej przyjeżdżać. Stanęliśmy przed jej mieszkaniem i zadzwoniłam do drzwi.
-Hej babciu!- przytuliłam staruszkę, która nam otworzyła
-Joasia! Jak ty mi wyrosłaś!- ucieszyła się. Zaprosiła nas do środka. Rozsiedliśmy się w salonie. Babcia bardzo polubiła Kendalla mimo że się nie rozumieli.
-Joasiu coś troszkę przytyłaś- zauważyła babcia
-Bo widzisz... ja jestem w ciąży z Kendallem- uśmiechnęłam się a Kend jakby rozumiał o co chodzi chwycił mnie za rękę i delikatnie przytulił
-To wspaniale! Doczekam się prawnuczki!- ucieszyła się staruszka
-Jeszcze nie wiadomo czy to chłopoec czy dziewczynka- upomniałam ją
-Kochanie, w naszej rodzinie jeszcze nigdy nie było chłopca. Masz 99% szans że urodzisz dziewczynkę- zaśmiała się
-Za to w rodzinie Kendalla są sami chłopcy- dodałam
-To może bliźniaki?- zasugerowała staruszka
-Babciu!- próbowałam udawać obrażoną ale zamiast tego wybuchłam śmiechem. Postanowiliśmy zatrzymać się u babci Lusi na tydzień a potem wrócić do LA.

NINA:

Asia i Kend wyjechali. Zrobiło się tak jakoś nudno bez nich. Wstałam szybciej od Carlosa. Weszłam do kuchni i zrobiłam śniadanie. Zaniosłam je Latynosowi do łóżka i zaczęłam go budzić.
-Misiek... wstawaj- pocałowałam go w czoło
-Mhmmm...- mruknął i przekręcił się na drugi bok
-Misiek... WAKE UP!!!!- tym razem krzyknęłam mu do ucha
-Cichooo- jęknął i zakrył się koudrą
-Carlos ja rodze!- rzuciłam z braku pomysłów
-Co? Jedziemy do szpitala! Już!- poderwał się gwałtownie
-Phahhahahahah xD Żartowałam śpiochu- trąciłam go w ramie
-Nie rób tak więcej- spojrzał mi w oczy i pocałował. Podałam mu tace z jedzeniem i razem wszamaliśmy całe śniadanko.
-To ja sie biore do roboty- Carlos wstał, zabrał jakieś stare ciuchy i poszedł do łazienki
-Jakiej roboty?- zaciekawiłam się
-Zaczynamy remontować pokój dla dzieci. Jak Kend wróci to mi pomoże- wytłumaczył
-Aha...- westchnęłam i poszłam do salonu. Była tam Sylwia i James.
-Co tak nasłuchujecie?- spytałam ich
-Zemsta- szepnęła Sylwia. Nagle z góry było słychać "dziwne" dźwięki. Domyśliłam się że to Logan i Justine xd Sylwia z mega wyszczerzem na twarzy pobiegła do ich pokoju. Z ciekawości poszłam za nią. Wparowała do pokoju Logana z kamerą i kapciem w ręce. Justa i szatyn... ekhem ekhem.... a Sylwia rzuciła kapciem w czułe miejsce Logana, zrobiła mu zdjęcie i wybiegła z domu. Oj... ja również ewakułowałam się do Jamesa.
-Gdzie ona jest?!- przybiegł do nas szatyn w samych bokserkach.
-Na dworze- odparł spokojnie James
-Zabije!!!- Logan równierz wybiegł z domu.
-James?- zrobiłam maślane oczka
-Czego chcesz kuzyneczko?
-Pójdziesz to sklepu po ogórki kiszone i duży słoik nutteli i żelki?
- A co ja służący?
-Jestem w ciąży!- przypomniałam mu
-No dobra... pa- zabrał portfel i wyszedł. Po chwili przyszła do mnie Justine i razem oglądałyśmy MTV...

KENDALL:

Co prawda nie rozumiem Polskiego ale babcia Asi jest na prawdę bardzo miła i przepysznie gotuje.
-Skarbie, może przejdziemy się na spacer?- spytała Asia
-Z chęcią- uśmiechnąłem się. Chodziliśmy i zwiedzaliśmy rodzinne miasto mojej żony, trzymając się za rękę. Asia zaprowadziła mnoe nad jeziorko gdzie zostaliśmy do samego wieczora. Mam wspaniałych przyjaciół, kochaną żonę i wkrótce zostane ojcem. Czego więcej potrzeba mi do szczęścia? :)

***

I jeszcze taka jakby mała sonda na koniec:

1)Jeśli urodzi się chłopczyk ma mieć na imię... ?

-Alan
-Kornel
-Robert
-Franciszek
-Jakub
-Kamil
-David
-Filip
-Nikodem

2) Jeśli urodzi się dziewczynka ma mieć na imię....?

-Maria
-Kathrine
-Maya
-Patrycja
-Amelia
-Anna
-Jessica
-Agata
-Marcelina

Bardzo was prosze o odpowiedź w komentarzach. W następnym rozdziale przyspiesze akcje o kilka miesięcy. Pozdrawiam,

Nina xoxoxo

12 komentarzy:

  1. phahahahahahah ja nie moge xdd rozwalilaś system xdd tak, zaczynam komentować od połowy rzdz ale ok xd to świetnie że wróciłaś :D zaczynało się robić nudno bez cb xd poza tym ... czy ja nie jestem za wredna? xDD hahahaha xd hmm a co do imienia ... Filip :D xD i może hmm Marcela? ;D czekam na nexxxta!! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha! Domyśliłam się zemsty Sylwii! Ale, że Logan w samych bokserkach na dwór wybiegł? To ciekawy widok musiał być. :D James usługuje Ninie? Dobrze jest. Ooo pokój dla dzieci. Jak słodko. Ale miała pomysł, aby obudzić Carlosa. Świetny! Imiona? Jak dziewczynka to Amelia, a jak chłopiec to nie mogę się zdecydować. Czekam nn

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny rozdział:)Jak dziewczynka to Kansas:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Chłopiec Filip, a dziewczynka Katherine, bo kocham to imię, ewentualnie Maya, bo angielskie ładnijesze od mojego polskiego :( Zemsta jest piękna <3 czekam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Chłopiec Nikodem, a dziewczynka Patricia :) Ewentualnie Kathrine :) Czekam nn

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozdział ciekawy ^ ^ Oj sylwia to jest porąbana ;D A co do imion to dla chłopca Alan albo David, a dla dziewcyznki Maya :D Czekam nn :*

    Ps. zapraszam na bloga http://nic-sie-nie-liczy-tylko-ty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Imię dla chłopca David a dziewczynki Amelia :) Rozdział po prostu WOW! Najlepszy sposób na obudzenie Losa ,,Carlos ja rodze'' hahahaha tym mnie rozwaliłaś! Czekam nn:****

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj dziękuję Weronka jesteś kochana ♥ Ooo.. jak fajnie Kendall przyjechał ze mną do Polski.:) Hahhaha ty to masz sposoby na budzenie Carlosa ;) Nina z Carlirem mają mieć Kamilka sama wiesz dlaczego xd A ja bym chciala mała Kansas ale Maya też jest slodkie :) Rozdział po prostu ZAJEBISTY !!! Mam cudowną przyjaciółkę jeszcze raz dziękuję za dedykowację! Kocham Cię :**** ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. I widzisz tak się rozmarzylam że zapomniałam dopisać - Czekam niecierpliwie na nn :**** hehe xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Chłopak Kamil a dziewczyna Jessica

    OdpowiedzUsuń