sobota, 23 lutego 2013

Rozdział 30 ;**

ROZDZIAŁ 30 ;**

ASIA:

-O Kendallu...- powiedziała Nina a mi serce podeszło do gardła. To już zaczyna mnie przerastać.
-Co znowu zrobił- załamałam się
-Wiesz... Carlos znalazł jego telefon i on pisał SMS-y z jakąś dziewczyną... ale takie SMS-y jakby byli ze sobą razem... Ciężko mi o tym mówić ale wiem że ukrywanie tego nic nie da- popłakałam się a moja BFF mnie przytuliła. Tylko ona jedna wie jakie to dla mnie ciężkie. 
-Nina ja już nie wiem co mam robić... Chyba najlepiej będzie jak z nim zerwę.... Chociaż na jakiś czas- wyszeptałam
-Już ciii.... co byś nie postanowiła jestem z tobą kochana... przemyśl to wszystko i porozmawiaj z nim- znów mnie przytuliła
-Dziękuję. Jesteś najlepszą przyjaciółką na świecie- skończyłam płakać i wróciłyśmy do kuchni
-Co się stało?- spytała Claudia
-Nic takiego. Później ci powiem- usiadłam i skończyłam jeść naleśniki zrobione przez Carlosa. Nagle zadzwonił dzwonek do drzwi. Kendall radośnie pobiegł i otworzył drzwi. Za nimi stały jakieś dwie dziewczyny.
-Kochani to jest Justine i Alexa- przedstawił je przytulając Justine. Teraz już wiem co zrobię i nic mnie nie powstrzyma
-Kendall skarbie choć na słówko- powiedziałam słodko. Poszliśmy do mojego pokoju.
-Zrywam z tobą- powiedziałam spokojnie
-C..co?! Ale dlaczego?- zdziwił się
-Ja tak dłużej nie mogę. Ciągle o coś się kłócimy a teraz jeszcze przyprowadzasz tu jakieś dziewczyny. Nie pomyślałeś jak ja się czuję?- zaczęłam płakać
-Przepraszam cię....To już się nie powtórzy- przytulił mnie
-Nie...- odepchnęłam go- zróbmy sobie małą przerwę w związku. Jak za sobą zatęsknimy to wrócimy do siebie a jak nie.... to wtedy zerwiemy już na dobre- wyszeptałam
-Skoro tak chcesz.... Ale pamiętaj że cię kocham- pocałował mnie po raz ostatni i wyszedł. Rozpłakałam się jeszcze bardziej....

CLAUDIA:
-Siemka!- powiedzieliśmy równo jak Kend i Asia poszli.
-Ty jesteś Alexa Vega??- podleciał do niej Carlos
-Tak- powiedziała nieśmiało. Zaczęli razem o czymś rozmawiać i przenieśli się do salonu
-Kim jesteś?- spytała Nina dziewczynę
-Justine Ravenwood. Jestem założycielką i przewodniczącą największego na świecie fun clubu BTR
-Aha- powiedziała bezgłośnie Nina i poszła na górę a ja, Patricia i Alexandra za nią. Weszłyśmy do pokoju Asi która płakała. Zaczęłyśmy ją pocieszać. Nina wyjaśniła jej kim są te dziewczyny i dlaczego Kendall z nimi pisał a ona powiedziała nam że się rozstali. Biedaczysko. Po 2 h tamte dziewczyny sobie poszły. Zostawiłyśmy Asię samą i poszłyśmy do chłopaków. Carlos i James ciągle nawijali o Vedze a Kendall i Logan o Ravenwood. Pati w końcu nie wytrzymała i dała Loganowi z liścia.
-Za co to?- oburzył sie
-Domyśl się... ''Justine to, Justine tamto"- naśladowała go
-Zazdrosna?
-Nie... ale mam dość waszego gadania!- krzyknęła
-Która godzina?- spytała nagle Alex
-12:00 a co?- odpowiedział Carlos
-Za godzinę jesteśmy umówieni  z Justinem Bieberem- dodała
-Do aut!- krzyknęli chłopacy i po 30 min byliśmy w parku wodnym gdzie to kręcony miał być teledysk.

5 hours later (5 godzin później)

NINA:
Bawiliśmy się wspaniale! A teledysk jest świetny! Zaprzyjaźniłam się z Nicki Minaj... Uwielbiam ją! I Jusa też! Wróciliśmy do domu późnym wieczorem. Za 2 dni Justin zaprosił nas na imprezę z okazji opublikowania nowego teledysku. Oczywiście idziemy! Na pewno będzie super ^^
Nie wiem co się dzieje z naszymi chłopcami siedzą ciągle przy jednym komputerze i coś piszą, śmieją sie itp.. a jak sie do nich zbliżymy do od razu zamykają laptopa, włączają tv i udawają że nic się nie dzieje... Dom wariatów!!! Nawet śpią w osobnych pokojach! Kupie im z dziewczynami darmowy bilet do psychiatryka.....

2 days later (2 dni później)

Dzisiaj jest impreza u Justina. Chłopaki przestali się do nas odzywać (czyt. Kendall i Carlos). Logan  i James czasem z nami pogadają i zachowują sie normalnie ale oni.... Brak mi słów!!! A najgorsze jest to że ta Justine i Alexa mają być na tym przyjęciu....

Ubrałam się w sukienkę, uczesałam, pomalowałam i zeszłam na dół. Wszyscy byli już gotowi. Czekaliśmy aby na Kenda i Losa.... Dziwne o.O
Ja wyglądałam tak:

Asia tak:

Claudia tak:

Patricia tak:

Alex tak:

A chłopacy tak:

I poszliśmy na imprezę. Dom Justina był wystrojony wspaniale! Było mnóstwo sławnych ludzi i dobra muzyka. Chłopacy od razu wparowali na parkiet. Dziewczyny też gdzieś poszły a szukałam Justina albo Nicki Minaj aby się przywitać. Jako pierwszego spotkałam Jusa:

Przywitałam się i poszłam dalej do Nicki:

-Hej Nicki!- przytuliłam ją
-No siemasz Nina! Jak się bawisz?- spytała
-Na razie świetnie
-Twój chłopak też- wskazała na Carlosa całującego się z Alexą Vega....
(strój Alexy:)

Serce pękło mi na kilka kawałków. Podbiegłam do nich.
-Szkoda że nie powiedziałeś wcześniej... może bolałoby mniej- szepnęłam. Odkleili się od siebie a Carlos powiedział tylko ciche "przepraszam" i wrócił do Alexy. Podeszłam do Asi która też płakała.
-Co się stało?- spytałam
-Patrz!- obok Carlosa tańczył Kendall.... i całował Justine....
(strój Justine:)

-On też? Chodź idziemy stąd- wyszłyśmy z imprezy i wróciłyśmy do domu. Usiadłyśmy na kanapie w salonie z 2 litrowymi pudłami lodów i płacząc oglądałyśmy jakieś nudne i głupie filmy....

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Woo Hoo! Ludziska nie mogę uwierzyć że to już 30 rozdział! (pisany na szybko i znów beznadziejny ale jest) Dziękuję wam za tyle wspaniałych komentarzy i wejść na bloga! Kochani jesteście!

Chcę wam również polecić 2 wspaniałe blogi:
http://btr-friends.blogspot.com/

http://me-and-big-time-rush.blogspot.com

No to do nn! Pozdrawiam Nina Rusherka ;***

24 komentarze:

  1. OMG Jak oni mogą no jak?, Szuper czekam na nn

    OdpowiedzUsuń
  2. O_________O No chyba ich popierdoliło już na dobre!!!! Jakie zdradzanie?! Jakie miziu miziu z innymi co?! Wy kurwa w ryj chcecie!... aaaaale sie wkurzyłam... aż gorączki z złości dostałam! Biorę moja siekierę i zaraz im ptaki utnę!
    Nina, Asia nie przejmujcie sie tymi zmorami bo dla takich to szkoda psychiki! To jest wkurzające jak mężczyźni wykorzystują i traktują dziewczyny przedmiotowo!
    Pati good robota! Przypierdol jeszcze raz z liścia mu... znowu chłopaków zaczęłam nienawidzić xd Dziękuje ze jestem dziewczyną xD
    Czekam na nn!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Żee What ?! Coo ? nie no , aż mnie zamurowało ... Normalnie brak słów...
    I tylko 'przepraszam ' bosze ( boże xd ) co to ma być .?! Ja pierdole . Co za debile ! Co oni sobie myślą . ?! Nie ,no ja bym im tak z liścia dała , że by im ślad został do końca życia xd
    Nie , no co za ludzie . Nie wyrabiam ;p
    Rozdział Super .<3
    I weź mi tu szybko pisz co będzie dalej z tymi idiotami ( Kendall i Carlos ) Jaaa .. jestem ostro na nich wpieniona . -,-
    Dobra , już nie będę komentowała tego ich zachowania , bo bym za dużo napisała . xd
    Dawaj następny , bo nie wyrobie i skocze z mostu xd żartujee ;p Ale dodaj szybko xd
    Czekaam . ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale z was dupki Kendall i Carlos! ,, Przepraszam" to tu chyba za mało, powinien błagać przebaczenie! Super rozdział i dawaj next bo zwariuję!
    Dzięki że poleciłaś mojego bloga :*

    OdpowiedzUsuń
  5. What the , What the..? Pff.. Co oni sobie wyobrażają?! Pogięło ich jak można całować się z innymi na naszych oczach..! Kendall nie myślałam że jesteś taki wstydziłbyś się i ty Carlos też..! 'przepraszam' Co to do jasnej chochelki ma być? Myślisz że to załatwi sprawę?! Oj to się grubo mylisz..! Dobrze że zerwałam z Kendallem , teraz znajdę sobie innego i niech on się poczuje tak jak ja w tej sytuacji..! Rozdział po prostu zajebiaszczy ..! Czekam na nn:* Kocham<3 Jolkę też <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze raz pytam: W co mnie wpakowałaś?! Moje imię ma prawa autorskie! I jeszcze ta afera z Kendallem! O-MY-GARAŻ. What the fuck? Nie no Kendall, widzę, że mój młotek nie działa! Jebnę cię nim kiedyś, i to tak, że zapomnisz o mnie raz-dwa! I Carlos, jak nie przeprosisz Niny, to masz do czynienia ze Stefanem. Mój kochany Ninja umie kilka nowych sztuczek! :P Więc trzymaj się Los z boku.

    CZekam nn :***

    OdpowiedzUsuń
  7. ŻE WHAAAAAAAAAT ?! O____O No chyba nie! Ale czemu oni... ?! No bo co....?! Eee.... ?! o.O Nie ogarniam! Ale czemu Ty im to zrobiłaś ?! Małpa jesteś i tyle ;p . Masz mi ich pogodzić i już! W tej chwili ! :D Rozdział cudny, czekam nn ;**
    PS: Zapraszam do siebie na nowy rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  8. CO? ŻE? Bo? ALE..? OMG! Ale jaki oni.. , że Alexa? I Justine? Ale jak? OMG ;ooo Czekam na nowy! Rozdział genialny i brak mi słów, bo jestem w szoku! ;oooo <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak oni mogą? Przynajmniej dziewczyny przeżywają to razem, to może pójdzie im lepiej, ale to i tak ich nie usprawiedliwia. Czekam nn

    OdpowiedzUsuń
  10. O matko jedyna! Chlopaki palnty z was! Ale Logan i James na szczeszcie nie nabroili az tak bardzo ^^ chyba ze... Jest cos o czym nie wiemy.:d Grrr... Co za debile. Wezcie wyjdzcie i mi sie na oczy nie pokazujcie! Bo was moim krolikiem poszczuje. Albo sama zagryze, a wieszcie jestem mila do czasu i tylko dla wyjatkowych osob :) Czekam nn :* z niecierpliwoscia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Porąbało ich czy jak?! Jak tak można?! No ej !!! Już do nich siły nie mam -,-
    Czekam na kolejny <333
    P.s http://adussangelika.blogspot.com/2013/02/rozdzia-xliv.html zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://liliandangel.blogspot.com/2013/02/rozdzia-ii.html zapraszam :)

      Usuń
  12. Wow...o.O Jak oni mogą takie coś zrobić własnym dziewczyną?! O.O NO JAK?! O.O Nie no na pewno to jest nie prawda i to po prostu jest zwykła pomyłka o.O Jezu...rozdział jest super ^ ^ Czekam nn :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Wrrrrr Carlos jak ja ci przywale to odechce ci się całować jakiejś Vegi czy jak ona tam ma! Ty lepiej się Niną zajmij idioto! Ja nie mage im odwaliło. Rozdział ekstra. czekam nn;*

    OdpowiedzUsuń
  14. O Bosh jak mogą?! Super rozdział i czekam na nexta:) (zapraszam do mnie)

    OdpowiedzUsuń
  15. A teraz skrót
    widziane moimi oczami:
    O kendall przyprowadził lasencje uuuu
    będzie biba! Ale zaraz mam dziewczyne
    *.* zerwała! jak?! a byli razem!
    nonononononnonononono nie odzwywamy się foch!
    Zdrada i truuuudneee spraaaawyyyy. (nucenie) nie...teraz one mają focha i lody żrą. tylko się nie obeżreć bo potem naprawdę już nie będą razem. Jak to przepraszam?! Wt palanty! A ja cię tak kocham, Kend! Nienawidze cię ale kocham!
    ******************************************************
    świetny rozdział, ale zdrada mnie dobiła.Czekam na nn i zapraszam do mnie
    Majka ;***

    OdpowiedzUsuń
  16. KENDALL SCHMIDT I CARLOS PENA! CO TO KURWA MA ZNACZYĆ?! Jak mogliście je zdradzać!? -,- Nie no nie wierzę! -,- Co za szmiry ! -,- A Carlos jeszcze bezczelnie tylko powiedział przepraszam i wrócił do tamtej! -,- Ough! No nie wierzę!-,- Zaraz im powyszczelam po buziach! 0,0 Rozdział jest super, tylko kurde nie ścierpię, bo Carlos tak się zachował no! -,- Jak on mógł! -,- Teraz chodzę po domu i wyżywam się na bracie -,- Co za .... Ale i tak ich kocham! <3 hahah ;3 Nie no... Czekam na kolejny rozdział! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Kendall i Carlos.. Zdraada? Oj wyczuwam zamach na was i pierdolnięcie w łeb. Rozdział cuudny, ale ich zachowanie mnie wkurzyło i to dobitnie. Walę teraz ręką w stół i sie wnerwiam :D Czekam na nn ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Wcale nie jest beznadziejny! -,- Przestan tak gadac! Jest super! Co za chuje, frajerzy, idioci, debile, swinie, szumowiny, bezsercowe szmiry i maglabym tak jeszcze dlugo wymieniac, z Carlosa i Kendalla! Z Losa bardziej bo Kend z nia w sumie zerwal wiec... Ale Carlos?! Niepodejrzewalabym go o to... Frajer, kichac na facetow! Olac ich i zostac singielka! A ci niech ida sie pieprzyc z jakimis dziwkami... Ale sie wkurzylam! Musialam to z siebie wydusic ;p Czekam na mn! ;)

    P.S. U mnie czeka nowy rozdzial, zapraszam! ;*

    http://big-time-rush-lovestory-4ever-bypaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojeju szkoda mi Niny, a chłopcy nie wiedzą co tracą xD

    zapraszam na nowy rozdział http://bigtimestory4ever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ojej...To takie smutne ;c Czemu oni?! Jak to ?! A Nina?! ;c Jeejć..Szczerze to aż mi łza poleciała ...;c
    Poinformuj o nowym rozdziale u mnie,okey? Wtedy będę mieć pewność,że przeczytałam i skomentowałam ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. Boski ;) szkoda mi Niny ;(
    Czekam na następny !!
    Buziaki Klaudia :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Smutam ! Smutam ! Smutam!! ;( Jak oni mogli!! O nieeeeeeeeeeeeeeee ! ciekawe jak się wytłumaczą! :/

    OdpowiedzUsuń
  23. WTF?! a ci co?! nałykali się kleju że się tak do nich przykleili? żądam wyjasnień! więc czytam nexxta!!

    OdpowiedzUsuń