piątek, 15 lutego 2013

Rozdział 29

Rozdział 29:

*2h Before (2h wcześniej)

PATRICIA:
Nina poszła sobie z Losem na randkę. A my urządziliśmy sobie maraton filmoewy. Komededia romantyczna.... O dziwo chłopacy się zgodzili. Zasiedliśmy wygodnie na kanapie przed telewizorem. Początek był nawet śmieszny ale jak zaczęli się całować Alex zaczęła pokazywać różki....
-Nie! On cie nie kocha! To ten drugi chce z tobą być!- i bach popcornem w telewizor. Film się skończył a nam zaczęło się nudzić. James, Claudia, Alex, Logan, Asia i ja zaczęliśmy grać w "Dance Central 3" a Kendall pisał coś na telefonie. Obok niego leżała Sydney. Przyniosła piłkę i chciała się z nim bawić ale on ją ignorował. Zaczęliśmy tańczyć do piosenki LMFAO "Party Rock Athem".
-Woo Hoo!- krzyknęłyśmy z dziewczynami jak okazało się że zdobyłyśmy więcej punktów.
-Kend nakarm Sydney!- poprosiła go Asia. Zaczęliśmy drugą rundę. "Scream" Ushera wygrali chłopacy. Sid zaczęła piszczeć. Obróciłam się żeby zobaczyć co się dzieje. Kend nadal siedział wpatrzony w ekran telefonu a Sydney siedziała koło niego i teraz już szczekała. W pewnej chwili wyrwała mu telefon z rąk i uciekła. W tym samym momencie do domu wrócili Los i Nina. Sid zatrzymała się na chwilę i pobiegła a Kendall za nią. Po 30min Sydney przybiegła do kuchni już bez telefonu. Zdyszany Kendall rozłożył się na kuchennym blacie zaledwie chwilę później także bez swojej własności.
-Haha... Kendizzzzle! Pies cie przechytrzył?- zaśmiała się Claudia.
-Bardzo śmieszne- wysapał
-Oj mój biedny Kendallek stracił swój ukochany telefonik?- przytuliła go Asia
-Dostanę coś na pocieszenie?- zrobił maślane oczy. Aśka tylko pokiwała głową i poszła razem z nim do swojego pokoju. My oglądneliśmy jeszcze jakiś film i również poszliśmy spać...

NINA:
Randka była wspaniała! Wykąpałam się i położyłam do swojego łóżka. Po chwili przyszedł Carlos.
-Patrz co znalazłem u Sydney w legowisku- pomachał mi telefonem Kendalla przed nosem
-Haha... Pokarz co on tam ma- wyciągnęłam rękę po telefon
-Aniołek pokazuje różki?- zaśmiał się- I like it!
-Zobacz! Kto to jest Justine?- zapytałam czytając SMSy z przed zaledwie kilku godzin.
-Nie wiem. Nie znam... Ale "kochanie'' ''ma miłości''? Uuu... Kendall ma przekichane- odłożył jego telefon na szafkę. Zaczął całować mnie po szyi.
-Carlos-powiedziałam ale on nie przestawał-Carlos muszę ci coś powiedzieć- odkleił się ode mnie
-Słucham- szepnął
-No więc ja... ja... ja mam ta... ja mam tatuaż...- szepnęłam
-Em... Ja nie wiem co powiedzieć-zaskoczył się
-Powiedz jak jesteś zły albo ze mną zrywasz- posmutniałam. Carlos widząc to natychmiast mnie namiętnie pocałował.
-No coś ty! Nie jestem zły a tym bardziej nie chcę z tobą zerwać. Po prostu mnie zaskoczyłaś. A teraz pokaż to cudeńko- uśmiechnął się. Odchyliłam głowę i odsunęłam włosy aby mógł zobaczyć rysunek.
-I jak?-spytałam po chwili
-Jest śliczny- pocałował mnie w miejscu tatuażu. Po chwili usnęliśmy wtuleni w siebie.

JOASIA:
Obudziłam się rano wtulona w Kendalla. Słodziak jeszcze spał ^^ Powolutku wyślizgnęłam się z łóżka, przebrałam się i zeszłam na dół. Carlos robił naleśniki a Nina czytała gazetę.
-Hej wszystkim!-przywitałam się
-Hej!- odkrzyknęli pozostali z salonu
-Hejcia- pomachała mi Nina
-Co czytasz?-spytałam siadając obok niej
-Plotki o gwiazd... Carlos! Jesteśmy w gazecie!- krzyknęła i nagle wszyscy, nawet Kendall, zjawili się w kuchni
-Czytaj- odpowiedział spokojnie Los
-Niedawno udało nam się sfotografować, piosenkarza Carlosa Penę z zespołu Big Time Rush, w towarzystwie pięknej brunetki. Spacerowali oni po plaży i z tego, co widać na zdjęciach zamieszczonych na stronie obok, jest między nimi coś więcej niż przyjaźń. Towarzyszką Carlosa jest 17 letnia wschodząca gwiazda pop, aktorka i stylistka mody, Nina McLeod. Świadkowie mówią że dziewczyna mieszka w willi BTR wraz z przyjaciółkami i często widywana jest na spacerach z psem Carlosa, Sydney. Jak myślicie? Czy stworzą udany związek? Czy Rushers polubią Ninę? Na razie to tylko przypuszczenia z naszej strony. Teraz czekamy na ruch z ich strony!- przeczytała
-To media jeszcze nie wiedzą że jesteście razem?- zdziwił się Logan
-Nina chodź tutaj!- zawołał Carlos. Ona posłusznie do niego podeszła.
-Pocałuj- wskazał na swoje usta. Nina to zrobiła a w tym samym czasie Claudia i Alex porobiły im sweet focie. Potem Carlos postawił na stole talerz naleśników na które wszyscy się rzucili i pobiegł na górę. Po chwili był z powrotem.
-No i już oficjalnie w mediach jesteśmy parą. Wstawiłem zdjęcia na instagram i twittera.- wyszczerzył się
-Nie mogłeś przeżyć ze świadomością że nie mamy razem rzadnego zdjęcia?- zaśmiała się moja BFF
-Może...-wywrócił oczami- Właśnie Kendall! Znalazłem twój telefon!-rzucił nim w mojego chłopaka.
-Asiuuuu... Musimy pogadać- Nina zaciągnęła mnie do swojego pokoju.
-O czym?
-O Kendallu....

--------------------------------------------------/---------//-----------------------/---------------/-+-----------/-------------

Dziękuję wam za tyle wspaniałych komentarzy i wyświetleń! Jesteście kochani!

Rozdział jest.... Taki sobie. Pisałam go na szybko i mogę wam zdradzić że planuję mały kryminalik^^ ale wszystko w swoim czasie... W następnym rozdziale teledysk Biebera! Kocham was,

Nina Rusherka ;**

16 komentarzy:

  1. No to bosko :** A teraz: Co za Justine? W co ty mnie wkopałaś? Jeszcze mi się za to oberwie :S Dooobra, poczekam na rozwój sytuacji, ale mogę się spodziewać, że tyłek mojej imenniczki jest poważnie zagrożony! A co tam.. Kendall też ma wyjebane :) A wszystko przez Sydney.... co za psiak :3

    czekam nn :**

    PS wpadnij do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha bieber?:D Kryminał? :D Hahah!BTR ZABIJE JB ZA TO, ŻE ŚPIEWA?!hahahahhahaha żaart ;3 Cudowny rozdział! <3 Czekam na next <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Boski rozdzial! "kochanie", "ma milosci" Kendall czy ty ja zdradzasz swinio?! Jesli tak to... Biedna Asia... Trzeba Kenda trzepnac w lep i to porzadnie!!! I co za Justine? Dawaj szybko nn, jestem strasznie ciekawa dalszego rozwoju wypadkow! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooooo...! Kendall ma przesrane <33 Haha! :D Ja nie mogę, co on tam znowu zrobił ?? o.O Rozdział cudny ^,^ Czeeekam nn ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bosze ( zamiast Boże . xd ) Kendall Debilu ... co ty robisz . ?! Ogarnij się . xd Co ty robisz ? " Kochanie " , " na miłość " Co to wgl jest ?! -,-
    Biedna Asia . ;<
    A rozdział Cudny . :)
    Ha ha . xd Jaki Carlos ^^ :P
    Czekam na next . ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty chcesz zranić moje uczucia czy co? Co to Kendall pisze za SMS-y? Niech go tylko spotkam!! Rozdział cudoooooooo! <3 Czekam na nowy!! ;**

    OdpowiedzUsuń
  7. na naszym blogu http://hope-love-truth.blogspot.com pojawił się czwarty rozdział. Dopiero zaczęłyśmy pisać, może cię zainteresuję <3 prosimy o szczere komentarze. xx, - Aileen, Jullie, Sam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. boże przepraszam ! nie zauważyłam zakładki ...

      Usuń
  8. No kryminalik to mi się podoba xD Strasznie lubię dramaciki :] Rozdział jest super xD I czekam nn :*

    OdpowiedzUsuń
  9. No co ty chciałaś mi powiedzieć?? Osz ty małpo ni kończ w takich momentach..!! Co ten mój ukochany blondyn z sweet grzyweczką przeskrobał..? Rozdział świetny czekam na nn chociaż szczerze mówiąc trochę się go boję.. :* Kocham <33

    OdpowiedzUsuń
  10. Ludzie! Nie panikujmy! Może to tylko jakaś kuzynka Kenda? Kendall jak ją zdradziłeś to cię zabiję! Nie zdradza się dziewczyn! Los... Słodziak bez skazy. Całowanie po szyi...mmmm...me gusta <3 U mnie jutro nowy i czekam na nn
    Majka

    OdpowiedzUsuń
  11. Ejej ten blog nie jest taki zajebisty co wy tu gadacie?! weźcie poczytajcie głębiej!... On jest w ch*j zajebisty dawaj nn wpis bo moja ciekawość jest nieopanowana Haha proszę o notkę gdy znajdzie sie następny wpis;P

    OdpowiedzUsuń
  12. Kendall nieładnie! Kryminalik już niemogę się doczekać nowego rozdziału!
    Wchodźcie na mojego bloga www.me-and-big-time-rush.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Noo rozdział taki sobie genialny! Ale to przecież taki mały szczególik ^^ Kendall,Kendall co ty tam ukrywasz? Co się tam roi w twojej głowce hm? Napewno wiele pomysłów :D
    Czekam na nn :* i sory,że dopiero teraz komentarz daję, ale miałam lekkie zamieszanie i właśnie sprawdzam czy coś jeszcze nie ominęłam ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Kend...jak możesz?..;(

    OdpowiedzUsuń
  15. dobra zaczynamy znów komentowanie xd jestem chora więc mam troche czasu xd uuuu Kendall Kendall Kendall ... ale masz przejebaneee kolegooo uuu!!! nieładniee ...

    OdpowiedzUsuń