sobota, 15 września 2012

RoZdZiAł 8 + NIESPODZIANKA+ Happy bday Logiś

Rozdział 8

Z PERSPEKTYWY NINY:

Po drodze do Palm Woods wjechaliśmy jeszcze do mnie po resztę bagaży. Chłopaki zapakowali do walizek wszystkie moje ciuchy, ładowarki do telefonu, laptopa, MP3, ich plakaty, książki itd. Po 4 godzinach wszystko było spakowane.
- Coś jeszcze? O niczym nie zapomniałaś?- dopytywał się James
- Hymmm.....chyba nie..... Och! Zapomniałabym! W metalowej skrzynce pod łóżkiem są moje rysunki i pamiętnik. Możecie to zabrać?- spytałam
- Jasne. Już sięgam- odpowiedział Logi
- To już wszystko- powiedziałam. Po 25 minutach wpychania tego do auta ruszyliśmy do hotelu. Coraz bardziej brakowało mi wzroku. Mam nadzieje że się w końcu przyzwyczaje. Niby lekarz mówił że go odzyskam ale ja jakoś w to nie wierze.
- Jesteśmy na miejscu!- zakomunikował Carlito
- Hejka chłopacy! -usłyszałam dwie dziewczyny
- Hej Camill ! - odpowiedział Logan
- Cześć Jo- przywitał się Kendall ale z małym entuzjazmem.
- Dziewczyny poznajcie Ninę. To moja kuzynka- pochwalił się James. Mogłabym się założyć , że w tej chwili szczerzy się najmocniej jak potrafi.
- Cześć- powiedziałam nieśmiało
- Cześć- odpowiedziały wesoło.
- To my zaniesiemy twoje bagaże do apartamentu a tobą zajmą się dziewczyny.- zakomunikował  James i po chwili już ich nie było. Przeszłyśmy kawałek korytarzem i weszłyśmy do jakiegoś pomieszczenia.
-To mój apartament- ogłosiła Camill. Usiadłam na czymś. Dziewczyny usiadły koło mnie i zaczęłyśmy  rozmowe. 
- Logan mówił mi o twoim wypadku. Współczuje ci. To musiało być koszmarne przeżycie.- zaczeła Cam
- Pewnie masz racje. Ja zbyt dużo nie pamiętam. Możemy o tym narazie nie gadać?- spytałam
- Jasne- odpowiedziała Jo ( dobra będę pisać w skrócie. J- Jo, C- Camill, N- Nina)
C: To o czym chcesz pogadać. Póki nie ma tu chłopaków.
N: Cam, czy ty chodzisz  z Loganem?
C: Kiedyś z nim byłam, ale przez nieszczęsny pocałunek z Jamesem zerwaliśmy. Tylko.... ja nadal go kocham...- rozpłakała się
J: Nie płacz. Wszystko będzie dobrze.
N: Wiesz co? Kiedy Logan był u mnie w szpitalu ciągle o tobie mówił. Jestem pewna że on też coś do ciebie czuje, tylko potrzebuje czasu, żeby zdać sobie z tego sprawę.
C: Na prawdę?
J: Tak. Widać jak na ciebie patrzy
N: A ty Jo? Masz kogoś?
J: Kendall to mój chłopak, ale ostatnio się od siebie oddalamy. Nie mamy dla siebie czasu i nie wiem czy on nadal coś do mnie czuje.- posmutniałam trochę jak to usłyszałam, bo to Kend najbardziej mi się podobał z BTR. Po nim był James ale z kuzynem chodzić nie będę
C: A ty Nino? Masz kogoś na oku?
N: Ja... ja nie. Nikt mnie nie zechce, a zwłaszcza teraz... po wypadku...
J: No coś ty. Jesteś ładna. Potrzebujesz tylko trochę wiary w siebie.
- Gadałyśmy tak jeszczę chwilkę. Zegar wybił właśnie godzinę 7 p.m. 
J: To już tak późno? Musimy zacząć się szykować!
C: Nino, pozwolisz że się tobą zajmiemy?
N: Ale o co chodzi?
J: Niespodzianka. Musisz się przebrać
N: A mam inne wyjście?
C: Nie zabardzo...

                             *                                       *                                         *
NIESPODZIANKA!!!

http://www.mtv.pl/shows/mtv-push/artist/big-time-rush/
na tej stronie są filmy nakręcone dla MTV z udziałem BTR!

Dobra, A teraz kilka ich foci ^^

- James:












- Carlos:














- Logan:










- Kendall:
















i Big Time Rush:











Słodcy prawda?

A teraz coś z Youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=QGxAKljIIA8

http://www.youtube.com/watch?v=bRD_bGzU7hs&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=bRD_bGzU7hs&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=bRD_bGzU7hs&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=bGQBzxGuQWw&noredirect=1

Mam nadzieję że się podoba. A na sam koniec POURODZINOWE ŻYCZENIA DLA LOGANA!!!
Czytajcie komentujcie itd.. Już niedługo kolejny rozdział ( przepraszam że ten taki krótki ale nie miałam weny)
Jakby ktoś miał do mnie jakieś pytania, uwagi na temat bloga albo chciałby mi podsunąć jakiś pomysł ( za co będę wdzięczna), lub poprostu pogadać:
ninaaniol.1999@onet.pl -mój e- mail
ninaaniol.1999@gmail.com- mój gmail

Pozdrawiam NINA RUSHERKA :*

9 komentarzy:

  1. Rozdział prześwietny!!!!
    Już nie mogę się doczekać aż Kendall i Jo zerwą....tak wiem jestem zła :D Czekam na nasępny!
    Ps. U nas jednorazówka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://rainbow-4everbtr.blogspot.com/2012/09/rozdzia-25.html
      Miałyśmy cię powiadomić o nowym rozdziale ;)

      Usuń
  2. Super Rozdział, u mnie 3 zapraszam <33 http://feel-the-power-alex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super rozdział .! ;D

    Czekam na kolejną część ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozdział jak i cały blok jest super. U mnie nowy rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ozdziął a fotyy meega <33 zapraszamteż do sibie :)http://btrkahenderson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super rozdział :) Czekam nn :) i foty super :) Zapraszam do sb nn :)http://angiebtr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. super rozdział :) pisz kolejny xDD

    OdpowiedzUsuń
  8. oooo Camille i Jo :D awww ^^ tak jaram się Camille xDD nie pytaj xD oo szykują jej niespodzianke ^^ tylko ciekawe jak ona to zobaczy skoro oślepła xd ale ok xd lece dalej ;D

    OdpowiedzUsuń